نسخه چاپی

روایت استاندار سابق تهران از فتنه 88

استاندار سابق تهران با اشاره به ادعای مضحك تقلب در انتخابات 88 تأكید كرد كه فتنه‌گران تاكنون هیچ سندی در این خصوص ارائه نداده‌اند.

به گزارش نما، مرتضی تمدن ضمن تصریح این مطلب که اعلام پیروزی زودهنگام موسوی یک سناریوی از قبل تعیین شده بود اظهار کرد: یک سند کوچک دلیل بر اینکه در انتخابات تقلب رخ داده ارائه نمی‌شود به جای حرکت در مسیری که قانون تعیین کرده راهپیمایی و آمدن به کف خیابان‌ها را انتخاب می‌کنند به آن شکلی که شما شاهد بودید. تاکنون سندی که اثبات کند در سال 88 تقلب شده ارائه نکردند.
استاندار سابق تهران با طرح پرسش‌هایی از این دست که به چه دلیلی همه کشورهای اروپایی ظرفیت‌های سیاسی و رسانه‌ای‌شان را در اختیار جریان فتنه قرار می‌دهند؟ انگیزه‌شان از این کار چیست؟ به چه مناسبتی تمام عوامل آمریکایی و اسرائیلی تبلیغات خود را پشت این قضیه قرار می‌دهند؟ گفت: ملت ایران هنوز منتظر پاسخ این سؤال است که به چه دلیل شما مدعی تقلب در انتخابات شده‌اید؟ و چرا به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه نسبت به تخریب اموال عمومی، ضایعات جانی و مالی برای مردم، بهانه دادن به دست دشمن، لطمه به حماسه‌ای که مردم آفریدند، اقدام کردید؟ چرا تعمداً خلاف منویات رهبری حرکت کردید؟ چرا به فرمایشات ایشان گوش نکردید؟ چرا به توصیه‌های پدرانه ایشان در نماز جمعه گوش نکردید؟ چرا به تمام تمهیداتی که شورای نگهبان و هیئت نظارت قائل شد برای اینکه به شکایات رسیدگی کند توجه نکردید؟
وی با اشاره به ادعای تقلب در انتخابات 88 از سوی سران فتنه اظهار داشت: در همین تهران به آنها گفتیم هر صندوقی را که شما معتقدید در آن تقلب صورت گرفته است ما در مقابل نمایندگان شما بازشماری می‌کنیم. ما 10 درصد صندوق‌ها را در تهران در حضور نمایندگان آن‌ها بازشماری کردیم.
استاندار سابق تهران افزود: بنده همان ایام به منزل آقای کروبی رفتم. چون ایشان خیلی بی‌تابی می‌کرد، خیلی صحبت‌های خشنی انجام می‌داد، به منزل شخصی ایشان رفتم و گفتم شما اگر مدارکی دارید ارائه دهید، هر راهی که می‌دانید طبق قانون به حصول اطمینان شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که مطمئن شوید تقلبی صورت نگرفته است بگویید تا ما به مسئولان منتقل کنیم.
تمدن درباره شایعه استفاده از صندوق‌های روسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال گفت: در همان دیدار آقای کروبی به من گفتند نفس این میزان فاصله رأی، برای من سؤال است. مگر می‌شود آقای احمدی‌نژاد یک ضرب 25 میلیون رأی بیاورد؟ بنده عرض کردم رأی مردم است، من و شما که نمی‌توانیم بگوییم می‌شود یا نمی‌شود، هر برگه‌ای که از صندوق‌ها بیرون بیاید ما باید به آن احترام بگذاریم. شما از مردم سؤال کنید که چرا به آقای احمدی‌نژاد رأی دادند، من و شما که نمی‌توانیم بگوییم چرا مردم به چه کسی رأی دادند و یا به چه کسی رأی ندادند.
استاندار تهران ادامه داد: آقای کروبی در حاشیه پرسید که موضوع صندوق‌های روسی چه بوده است؟ بنده به ایشان گفتم شما یا دارید شوخی می‌کنید یا اینکه اطلاعات غلطی را که به شما داده‌اند با چشم و گوش بسته قبول کرده‌اید.
وی در گوشه دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه افرادی که مدعی هستند از 88 طلب دارند واقعاً جزء بدهکارترین افراد به این نظام و انقلاب هستند اظهار داشت: اگر کارنامه و عملکرد این افراد را بررسی کنیم متوجه می‌شویم همین‌ها بیشترین ضربات را به این کشور و نظام وارد کردند. همین افرادی که امروز مدعی شدند از طلب 88 خود گذشتند در مجلس ششم چه سناریویی را برای کشور و انقلاب به وجود آوردند؟
تمدن ادامه داد: در کدام نظام یا کشوری نمایندگان پارلمان که حافظ منافع مردم هستند می‌آیند در مجلس متحصن می‌شوند؟ آن هم نه برای امری که مربوط به مردم است بلکه برای امری که مربوط به یک حزب و جریانش است، مجلس را تعطیل می‌کنند، در مجلس تحصن می‌کنند؟ خوب اینها بدهکار این نظام و انقلاب، بدهکار شهدا نیستند؟ مدیون مقام معظم رهبری نیستند؟ هستند.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...