نسخه چاپی

بازیكنان پاداش نخست‌وزیر را رد كردند

بازیكنان تیم ملی فوتبال یونان در اقدامی عجیب پاداش نخست وزیر این كشور به پاس صعود آنها به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ را نپذیرفتند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، رسانه های یونان گزارش داده اند که اعضای تیم مؤدبانه دریافت پاداش از آنتونیس ساماراس نخستین وزیر این کشور را به دلیل صعود به مرحله حذفی جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ، رد کردند.

آنها در عوض خواستار استفاده از این مبلغ برای ساخت یک مرکز تمرینی جدید برای تیم ملی یونان شده اند تا بتوانند در آینده نتایج بهتری برای کشور خود کسب کنند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال یونان در این خصوص بیانیه ای منتشر کرده اند که متن آن به شرح زیر است: ˈما پاداش اضافه نمی خواهیم. ما فقط برای یونان و مردم آن بازی کردیم. تمام خواسته ما حمایت از تلاش برای ساخت یک مرکز ورزشی است تا خانه تیم ملی باشد.ˈ

این در حالیست که بازیکنان تیم کامرون پیش از شروع جام جهانی تهدید کرده بودند که اگر پاداششان پرداخت نشود، به برزیل نمی روند.

هفته گذشته نیز دولت غنا مجبور شد برای جلوگیری از اعتصاب بازیکنان این تیم قبل از بازی با پرتغال در مرحله گروهی، مبلغ ۳ میلیون دلار برای آنها ارسال کند.

بنابراین بروز چنین اتفاقاتی اهمیت انسجام و روحیه ملی را به خصوص در ورزشی مثل فوتبال نشان می دهد.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...