نسخه چاپی

روحانی رزمی كار به تلویزیون می آید

برنامه فعالیت های حجت الاسلام سلطانی قهرمان تكواندو كار كشورمان كه ورزش را جهت تبلیغ دین برگزیده است فردا ساعت 17 از شبكه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزراش نما به نقل از بی باک، برنامه فعالیت های حجت الاسلام سلطانی قهرمان تکواندو کار کشورمان که ورزش را جهت تبلیغ دین برگزیده است فردا ساعت 17 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

دومین قسمت از برنامه سفره های نور، فردا دوشنبه از شبکه 3 سیما به نمایش در خواهد آمد.

جوان ایرانی نوشت: در این قسمت، عوامل تولید برنامه نزد روحانی ورزشکاری رفته اند که مقامات متعددی را در زمینه ورزش کسب کرده و قهرمان رزمی کار کشور می باشد.

حجت الاسلام سلطانی علاقه مندی های جوانان را به خوبی کشف کرده و اسلام را هرچه بیشتر برای ایشان معرفی می نماید.

وی علاوه بر مهارت های ورزشی به یادگیری علم طب سنتی پرداخته و در این زمینه نیز توانمندی های چشمگیری را کسب نموده است و از این علم خود نیز جهت معرفی اسلام به بیماران استفاده می نماید.

2

گفتنی است؛ "سفره های نور" به تهیه کنندگی مهدی صاحبی در 24 قسمت 30 دقیقه ای به موضوع مبلغان و گروههای تبلیغی نمونه کشور، که هرکدام از یک شیوه و مهارت تبلیغی برای تبیین و تبلیغ مبانی دینی برای مخاطبان خاص استفاده می کنند، می‌پردازد. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است که از 8 تیر هر روز به جز جمعه ها ساعت 17 از شبکه سه سیما پخش می شود.

کارگردانان این برنامه سید مهدی سعیدی و خدیجه فتحی زاهد می باشند و مدیر گروه تصویربرداری نیز رضا بقایی می باشد.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...