نسخه چاپی

تدریس كتاب‌های داعش + عكس

وی اعلام كرد كه اداره اوقاف اهل سنت بحرین كتاب‌هایی كه گروه تروریستی داعش در مناطق تحت تصرف خود در سوریه و عراق تدریس می‌كند در مدارس كشور توزیع كرده است.

«بشار الحادی» یکی از تاریخ‌دانان بحرینی از تدریس کتاب‌های گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در کشور بحرین خبر داد.

وی اعلام کرد که اداره اوقاف اهل سنت بحرین کتاب‌هایی که گروه تروریستی داعش در مناطق تحت تصرف خود در سوریه و عراق تدریس می‌کند در مدارس کشور توزیع کرده است.

الحادی در صفحه شخصی خود در "تویتر" نوشت که فرق بین مدرسین این کتب این است که عناصر داعش سر اشخاص مخالف خود را از بدن جدا می‌کنند ولی اداره اوقاف اهل سنت بحرین هنوز اقدام به بریدن سر مخالفان نکرده است.

بشار الحادی گفت که این پیام باید به پادشاه بحرین (حمد بن عیسی آل خیلفه) برسد که خطر در آینده از خارج نخواهد بود بلکه از داخل ریشه زده و به زودی اقدامات هولناکی روی خواهد داد.

وی در پایان اظهار کرد که هم اکنون نیز اخبار ضد و نقیضی از حضور عناصر گروه تروریستی داعش در برخی از مناطق بحرین مانند منطقه "عراد" و "البسیتین" به دست ما رسیده است.

گفنتی است رژیم نامشروع آل خلیفه به تازگی در راستای اقدامات اختلاف آفرین خود بین شهروندان شیعه و سنی در بحرین، کتابی علیه مذهب تشیع را منتشر و توزیع کرده است که ارتش بحرین هزینه انتشار و پخش آن را بر عهده گرفته است.

کتاب "نور السنة و ظلمات البدعة فی الکتاب والسنة" نوشته «سعید بن علی بن وهف القحطانی» اعتقادات شیعیان و آداب دینی مسلمانان ـ مانند زیارت قبور و ضریح پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) که در عربستان، عراق و ایران قرار دارند ـ را بهانه‌ای برای تکفیر پیروان مذهب اهل بیت(ع) قرار داده است.

نویسنده این کتاب، پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) را "رافضی" و اصحاب بدعت خوانده، این مذهب را فرقه ضاله نامیده و زیارت قبور را عملی کفر آمیز دانسته است و جشن‌های شیعیان و پیروان دیگر مذاهب اسلامی به مناسب ولادت پیامبر(ص)، معراج پیامبر(ص) ون یمه شعبان را شبیه به عیدهای یهودیان و مسیحیان دانسته و این عمل را منافی با دین خوانده است.

10.jpg

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...