نسخه چاپی

احتمال حضور هاشم و خلعتبری در سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: حضور جواد نكونام در سپاهان منتفی شده است.

به گزارش نما، مهرزاد خلیلیان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر به برزیل اظهار کرد: سفرمن به برزیل برای مذاکره با چند بازیکن برزیلی بود هم چنین بازدیدی از باشگاه‌ها و آکادمی‌های شبانه‌روزی فوتبال برزیل مثل باشگاه سانتوز داشتم.

وی با تأکید بر اهمیت فوتبال پایه بیان کرد: تیم‌های پایه یکی از مهم‌ترین پایه‌های یک باشگاه ورزشی است که می‌توانند آینده یک باشگاه را بسازد خیلی از بازیکنان خوب ما از تیم های پایه سپاهان آمدند بازیکنانی مانند علی کریمی، مهدی شریفی و محرم نویدکیا از همین آکادمی‌ها به فوتبال معرفی شدند این موضوع هنوز ادامه دارد و ما روی رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط مذاکره با جواد نکونام تصریح کرد: نکونام بازیکن بزرگی است و جزء بازیکنان درجه 1 ایران است ما به صورت غیرمستقیم با این بازیکن تماس گرفتیم و مذاکراتی انجام دادیم اما متأسفانه نشد که او فصل آینده در سپاهان بازی کند و حضورش در سپاهان منتفی است.

وی افزود: ما با مدیربرنامه خلعتبری تماس گرفتیم اما به دلیل مشکلات با عجمان هنوز او بازیکن آزاد نیست ما باید پس از آزادی ایشان برای برقراری ارتباط تلاش کنیم و فعلا حضور محمدرضا خلعتبری و هاشم بیک زاده در سپاهان پنجاه،پنجاه است.

خلیلیان خاطرنشان کرد: نظر کارشناسان مبنی بر ضعف خط حمله را می‌پذیریم؛ سپاهان 2 فصل پیش در کل لیگ 60 گل به ثمر رساند اما این فصل 30 گل زد و این ضعف بزرگی است به همین منظور ما برای جذب بازیکن به سراغ نام‌ها نرفتیم بلکه به سراغ بازیکنان به درد بخور که موردنیاز تیم هستند رفتیم و سعی کردیم از این طریق ضعف تیم را بپوشانیم.

وی با اشاره به وضعیت پریرا گفت: پریرا یکی از بازیکنان برزیلی مد نظر ما است که این فصل به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیم که می‌خواهد بپیوندد ما مذاکراتی صورت دادیم که این بازیکن را جذب کنیم اما هنوز چیزی مشخص نیست.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...