نسخه چاپی

استیلی كار خوبی كرد از پرسپولیس رفت

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینكه علی دایی و حمید استیلی اختلافی با همدیگر نداشتند، گفت: استیلی باید كار فنی انجام بدهد و برای همین كار خوبی كرد از پرسپولیس رفت!

به گزارش نما، محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی حمید استیلی از هیات مدیره پرسپولیس و حضورش در تیم راه‌آهن به عنوان سرمربی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: استیلی کار خوبی کرد. او توانایی‌های فنی زیادی دارد و باید به عنوان سرمربی کار کند.

وی در خصوص اختلافات علی دایی و حمید استیلی که منجر به جدایی عضو هیات مدیره پرسپولیس شده، افزود: به هیچ عنوان اختلافی در کار نبود. از روزی که هیات مدیره انتخاب شده بود، همه کارشان را انجام می‌دادند. شرح وظایف دایی و استیلی با هم فرق داشت و اینطور نبود با هم اختلافی داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات، تاکید کرد: بازیکنان ملی پوش هنوز بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را نگرفته‌اند. آنها دنبال این هستند اول تسویه حساب کنند و بعد برای فصل قبل پای میز مذاکره بنشینند. همه آنها پرسپولیس را دوست دارند و صحبتی برای رفتن ندارند.

پنجعلی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت محمدرضا خلعتبری و مذاکره باشگاه سپاهان با این بازیکن هم تصریح کرد: ابهامات قرارداد فصل گذشته خلعتبری و مطالباتش باعث شده تا مذاکره با این بازیکن عقب بیفتد. اینکه سپاهان و سایر تیم‌ها با بازیکنان پرسپولیس مذاکره می‌کنند، طبیعی است. هر باشگاهی آرزوی به خدمت گرفتن بازیکنان پرسپولیس را دارد ولی خود بازیکنان به صراحت می‌گویند، می‌خواهند در پرسپولیس بمانند.

وی در خصوص اردوی این تیم در کشور ایتالیا هم خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این اردو منتفی است ولی هنوز مشخص نیست به جای ایتالیا به کدام کشور برویم.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره مذاکره این باشگاه با آندرانیک تیموریان هم گفت: من با دایی در این خصوص صحبت کردم. او گفت ما از استقلال بازیکن نمی‌گیریم چون ممکن است در طول فصل برای‌مان حاشیه ایجاد شود.
منبع: مهر

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...