نسخه چاپی

تعیین تكلیف استیضاح فرجی‌دانا در نشست مشترك وزیر علوم با لاریجانی

عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین تكلیف استیضاح وزیر علوم در نشست مشتركی با رئیس مجلس خبر داد و گفت: احتمالا این نشست اواخر این هفته برگزار شود.

به گزارش نما ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باتسنیم با اعلام اینکه استیضاح وزیر علوم با امضای 50 تن از نمایندگان مجلس تقدیم حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شده است، گفت: با توجه به جلسه‌ای که در دو روز گذشته تعدادی از نمایندگان استیضاح‌‌کننده و وزیر علوم با حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد داشته‌اند، تعدادی از نمایندگان استیضاح‌کننده، بر روی اعلام وصول استیضاح فرجی‌دانا اصرار دارند.

وی با بیان اینکه قرار شده اعلام وصول شدن و یا نشدن استیضاح فرجی‌دانا با نظر رئیس مجلس انجام شود، افزود: با وجود اینکه هنوز تعدادی از نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر علوم بر روی استیضاح خود اصرار دارند، بنابراین قرار شده در جلسه‌ای بین فرجی‌دانا و لاریجانی این استیضاح تعیین تکلیف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در همین زمینه ادامه داد: قرار است در این جلسه وزیر علوم توضیحات لازم را به رئیس مجلس در مورد موضوعات مطرح شده در استیضاحش ارائه کند؛ پس از این جلسه و با نظر لاریجانی، وضعیت اعلام وصول استیضاح فرجی‌دانا در صحن علنی مجلس مشخص می‌شود.

صادقی اضافه کرد: احتمالا جلسه مشترک بین لاریجانی و فرجی‌دانا برای تعیین تکلیف استیضاح وزیر علوم، اواخر این هفته انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر توضیحات وزیر علوم برای رئیس مجلس قانع‌کننده نباشد، احتمال دارد که استیضاح وی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس انجام شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...