نسخه چاپی

نظر رسایی درباره استیضاح وزیرعلوم

عضو كمیسیون اصل 90 مجلس گفت: رفتار و تصمیمات سیاسی وزیر عاملی برای سمت و سو دادن دانشگاه‌ها به سیاسی‌كاری و دورشدن از فضای اصلی، یكی از مهمترین دلایل استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید رسایی" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره طرح استیضاح وزیر علوم، اظهارداشت: لازم بود فرجی‌دانا در رفتار و تصمیمات اصلی تلاش کند نظر نمایندگان مجلس را جلب نماید.

وی ادامه داد: حدوداً یک سال از سمت وزارت وی می‌گذرد بعد از این مدت با قول و قرارهای نااستوار طبیعی است که نمایندگان قانع نشوند البته بنده جزو امضا کنندگان استیضاح نیستم، ولی بعید می‌دانم نمایندگان محترم مجلس نسبت به این موضوع قانع شوند.

رسایی افزود: بعد از این صبر و تحمل نمایندگان و عدم اصلاح کارکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعید به نظر می‌رسد وی در این جایگاه باقی بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دلایل اصلی استیضاح را استیضاح‌کنندگان در متن استیضاح نوشته‌اند، در کل رفتار و تصمیمات سیاسی وزیر عاملی برای سمت و سو دادن دانشگاه‌ها به سیاسی‌کاری و دورشدن از فضای اصلی بود که توصیه مقام معظم رهبری در طول چند ماه گذشته گویای همین امر است و یکی از مهمترین دلایل استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری است.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...