نسخه چاپی

ایران حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محكوم كرد

سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع در نوار غزه و تعرض به روزه داران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدیداً محکوم کرد.

افخم تأکید کرد: ملت قهرمان فلسطین و گروه‌های جهادی نه تنها تسلیم این فشارها و شرایط سخت و محنت آور کنونی نخواهند شد، بلکه بر عزم و وحدت آنها در تمسک به روح مقاومت و مقابله جدی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی افزوده شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای تخصیص بودجه جهت اجرای پروژه‌های مختلف در قدس با هدف سیطره کامل بر این منطقه را اقدامی خطرناک در جهت هتک حرمت مقدسات و تحریک جـامعه جهانی دانسته و با تـوجه بـه جایگاه رفیع قدس نـزد مسلمانان از سازمان ملل، نهادهای حقوقی، بین‌المللی و علاقمندان به این سرزمین مقدس درخواست کرد در مقابل این اقدامات غیر قانونی و توسعه طلبانه صهیونیست‌ها واکنش جدی نشان داده و آن را محکوم نمایند.

شب گذشته بلافاصله پس از پیدا شدن اجساد 3 صهیونیستی که از بیش از دو هفته پیش در حومه الخلیل مفقود شده بودند، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر جنبش حماس را مسئول قتل این سه صهیونیست دانست و تهدید کرد که حماس بهای سنگینی برای آن پرداخت خواهد کرد.

در همین راستا هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به نوار غزه را آغاز کردند و تا کنون بیش از 25 بار مناطق مختلف نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

«اسماعیل هنیه» نخست وزیر سابق دولت فلسطین در غزه و معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: هیچ ترسی از تهدیدات رژیم صهیونیستی نداریم و این تهدیدات تنها پایداری ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات این رژیم را بیشتر می‌کند.

جنبش حماس و گروه‌های مقاومت همچنین تأکید کردند که به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ داده این رژیم با تجاوزات خود علیه فلسطینیان درهای جهنم را به‌روی خود باز می‌کند.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...