نسخه چاپی

تكلیف پرسپولیس كی مشخص می‌شود؟

در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت كه تكلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش نما، امیر رضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت ترکیب هیئت مدیره پس از جدایی حمید استیلی از این باشگاه گفت: کارگروهی را تشکیل دادیم تا در مورد مسائل مختلف تصمیم‌گیری کند و یکی از این مسائل ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم با حضور 8 نفر در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشکلی به وجود بیاید. با این حال تا جلسه هفته آینده هیئت مدیره پرسپولیس تکلیف این مسئله روشن می‌شود. من نمی‌توانم به صورت انفرادی در مورد چنین مسئله‌ای اظهار نظر کنم.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال، در پاسخ به این سوال که بعد از خرید باشگاه راه‌آهن توسط حمید استیلی آیا امکان دارد پرسپولیس و استقلال هم به شخص واگذار شوند، اظهار داشت: این مسئله جزو اختیارات وزارت ورزش و جوانان نیست و به سازمان خصوصی‌سازی مربوط است، اما ما کارهای مالی مربوط به واگذاری دو باشگاه را انجام می‌دهیم.

خادم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم الزامی وجود داشته باشد که ما هر روز گزارش خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال را ارئه بدهیم چون کارها پیش می‌رود، تنها دغدغه و نگرانی ما این است که پرسپولیس و استقلال پس از واگذاری مشکلی برای ادامه حیات‌شان به وجود نیاید. در این باره سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...