نسخه چاپی

زمان برگزاری اجلاس خبرگان رهبری

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری اجلاس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: طبق آئین نامه برای انتخاب رئیس عمل می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اعلام اینکه شانزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان 11 و 12 شهریور برگزار می شود، گفت: ما در هر سال دو اجلاس در شهریور و اسفند ماه برگزار می کنیم و اجلاس امسال هم در تاریخ تعیین شده در مکان مجلس سابق تشکیل می شود.

وی در خصوص سخنرانان و رئیس این اجلاس، اظهارداشت: هنوز سخنرانان تعیین نشده‌اند و ریاست جلسه هم برعهده آیت الله هاشمی شاهرودی است.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان درخصوص اینکه آیا در این اجلاس رئیس جدید انتخاب خواهد شد؟ افزود: انشاالله آیت الله مهدوی‌کنی بهبودی و سلامتی خود را پیدا می کنند و به نیازی به انتخابات نخواهد بود. اگر هم نیازی باشد ما طبق آیین نامه عمل خواهیم کرد.

آیت الله خاتمی همچنین با اشاره به گزینه های رئیس مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: گزینه ها فقط در روز اجلاس مشخص خواهد شد. البته همه ما امیدواریم آیت الله مهدوی کنی سلامت خود را پیدا کنند.

وی همچنین افزود: اعضای مجلس خبرگان روز پنجشنبه نیز با آرمان‌های امام راحل در مرقد مطهر امام(ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...