نسخه چاپی

دشمن شادی ! و استفاده سیاسی

دشمن شادی ! مثلآ اگر كسی حرفی بزند و یا عملی انجام دهد كه رسانه های بیگانه از آن استقبال كنند

هر از چند گاهی بحثی ، اظهار نظری و یا دیدگاهی جنجال رسانه ای بپا میکند که در همه جای دنیا وجود دارد اما برخی از برخوردهای رسانه ای ما با آن از نوع عجیب و غریب و ساخت ایران به معنی واقعی است.
دشمن شادی ! مثلآ اگر کسی حرفی بزند و یا عملی انجام دهد که رسانه های بیگانه از آن استقبال کنند وای به حال آن شخص. اینکه چه گفته و حرف حساب او چیست و نقد و بررسی سیاسی یا اجتماعی و یا فرهنگی آن به کجا میرسد و آیا اصلآ قابل بررسی و یا پیگیری است حرف دیگری است ، اما دشمنان نباید از آن شاد شوند و یا با آن حرف یا عمل همسوئی داشته باشند و گرنه حکم به خلاف مواضع ملی صادر میگردد.
اما واقعیت اینست که اغلب تیترهای رسانه های ما که در تحت نظارت نهادهای مربوطه نیز هستند دشمن شاد کنند. خوب چه میشود کرد ؟ مثلآ چون رسانه های بیگانه شاد نشوند بجای اخبار گرانی از ارزانی صحبت کنیم؟ و یا بزرگترین اختلاس تاریخی در سال جهاد اقتصادی را در سکوت خبری فرو ببریم ؟ اختلافات موجه و غیر موجه دولت و مجلس را چه کنیم ؟
یعنی ملتی چنین بزرگ با تاریخی به قدمت تمدن با انقلابی چنان شکوهمند و ایستاده در مقابل قدرتهای سلطه گر دنیا را بخاطر شادی عده ای فرصت طلب که همواره وجود داشته و دارند و خواهند داشت از چالشهای روزمره فکری باز داریم و همواره در آرامش احمقانه باشیم ؟!
خوب بگذارید خوشحال شوند چه کنیم ؟ برد و باخت سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و .. همیشه هست.
اختلاس شده است بنابراین تمامی دشمنان شاد و همه ما ناراحتیم ، واقعیت است.
انقلاب اقتصادی در کشور شروع شده است و از تبعات آن گرانی است، در همه جای دنیا هم همین است، هر روز باید در باره آن فریاد بزنیم تا بیشتر نشود ، آنقدر پیگیر باشیم و اساتید کار را به چالش بکشانیم که اشکالات آن مشخص و معایب کار اصلاح شود.
سیساستهای کلی در زمینه حجاب و عفاف پاسخ نداده است کجا باید آنرا نقد کرد ؟ در ماشین های گشت نیروی انتظامی ؟ یا در دانشگاهها ، کمسیونهای فرهنگی و اتاق فکر سازمانهای مربوطه و البته رسانه ها ؟
دشمن هم صد البته از دیدن بگیرو ببند جوانان خوشحال است و عکسها و فیلمهای آنرا هزاران بار به جهانیان نشان خواهند داد. اما ما ناراحتیم چون کارما اشکال داشته است وفرزندان ما آنچنان که انتظار داشتیم رفتار نمیکنند.
حال باید صحبت نکنیم که دشمن شاد نشود و گره را در پس پرده با درفش و دندان باز کنیم ؟
آیا گره اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی با درفش و دندان باز میشود ؟ یا باید آنقدر فریاد کنیم تا مسؤلین به فکر افتند و یا اگر نمیتوانند میدان کارو زار را به دیگران بسپارند.
همه کشورها برای خود مشکلاتی دارند که همه دشمنان اگر بخواهند شادی کنند میتوانند در اوج شادی باشند.
حتی اگر چیزی نباشد موردی برای شادی پیدا میشود ، ماجرای آن خانمی که پس از خیانت به شوهرش و همدستی با دوست پسرش او را به قتل رسانده بود و تیتر یک همه رسانه های حقوق بشری ! دنیا شده بود را فراموش کرده اید که حتی رئیس جمهور برزیل هم خواست کاری کند !
شما هم میتوانید اخبار صدا و سیما را گوش کنید و تمام جهان را در حال نابودی ، تجاوز و فقر اقتصادی ببینید و شاد شوید. ما خودمان هم از اساتید شادمانی هستیم برادر ! نگران نباشید.

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...