نسخه چاپی

درخواست البغدادی از مسلمانان

رهبر داعش از تمامی مسلمانان خواست تا دست به مهاجرت "واجب" به "خلافت اسلامی" بزنند كه وی اخیرا آن را در عراق و سوریه اعلام كرده است!

به گزارش نما، پایگاه اینترنتی الجزیره نوشت: ابوبکر البغدادی، که اخیرا خود را "خلیفه" اعلام کرده است در فایلی صوتی که در اینترنت منتشر شده است، اعلام کرد: هرکس از مسلمانان که می‌تواند به خلافت اسلامی مهاجرت کند باید این کار را انجام دهد. مسلمانان امروز خلافت دارند!

وی عنوان داشت، مهاجرت به "دولت خلافت" یک "امر واجب" برای هر مسلمانی است که می‌تواند.

بغدادی اعلام کرد که "قیام دولت خلافت" یک "واجب الوجوب" برای مسلمانان است.

وی مدعی شد که این دولت برای رد مظالم مسلمانان در جهان که در معرض ظلم قرار دارند عمل خواهد کرد.

وی هم‌چنین به کشتار و ظلم علیه مسلمانان در برخی از مناطق جهان از جمله فلسطین، آفریقای مرکزی و میانمار اشاره کرد و گفت: این اقدامات تروریسم واقعی است و تروریسم آن چیزی نیست که گروه‌های همچون دولت اسلامی با آن توصیف می‌شوند.

بغدادی هم‌چنین از تروریست‌های داعش خواست تا با "پیروزی‌ها" در عراق و سوریه فریفته نشوند. وی همچنین از تروریست‌ها خواست تا با یکدیگر دچار اختلاف نشده و دشمنانشان را کوچک نشمارند.

وی خطاب به تروریست‌ها گفت: اگر به این سفارش‌ها پایبند باشید یقینا رم را نیز فتح خواهید کرد.

بغدادی با درخواست از اعضای خود برای اینکه جنگ را بدون ملالت در عراق و سوریه ادامه دهند، اظهار کرد که برخی از اعضای این گروه از تابعیت‌های مختلف و برخی از غرب آمده‌اند.

پیش‌تر سخنگوی دولت اسلامی در فایلی تصویری اعلام کرد که دولت اسلامی با بغدادی بیعت کرده است.

دولت اسلامی در حال حاضر شهر رقه در شمال شرق سوریه و مناطقی در حلب از جمله شهر الباب را تحت تصرف خود دارد و روز گذشته شهر البوکمال را که در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق قرار دارد نیز تحت تصرف خود درآورد.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...