نسخه چاپی

ارائه طرح جامع عفاف و حجاب در مجلس

نماینده مردم دشتستان در مجلس از ارائه طرح جامع فرهنگی عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در نشست با رئیس دادگستری دشتستان اظهار داشت: وضعیت امنیتی دشتستان نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته و مسئولان قضایی و امنیتی در این راستا تلاش خوبی از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: اگر بتوانیم سلامت پایدار در حوزه رفتاری قضات ایجاد شود قطعا ناهنجاری‌های کمتری در جامعه شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توقعی که از حوزه دادگستری می‌رود بیشتر از سایر حوزه‌ها و دستگاه‌هاست زیرا جایگاه قضات با سایرین فرق می‌کند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: انسجام دستگاه‌های قانون‌گذاری، اجرایی و قضایی موجبات افزایش امید و خوشبینی در جامعه می‌شود و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه طرح‌های خود را از طریق لایحه دولتی به مجلس ارائه می‌کند و این مشکل است و سبب می‌شود که بسیاری از قوانین قضایی باقی بماند و خلاهای قانونی ایجاد شود، چرا که دولت نمی‌تواند به درستی اولویت‌های طرح‌های قضایی را مشخص کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: طرح جامع فرهنگی عفاف و حجاب در فراکسیون روحانیون مجلس مطرح شده که پس از بررسی‌های نهایی به مجلس ارائه می‌شود.

موسوی‌نژاد در پایان بیان کرد: از هیچ تلاشی برای اعتلای شهرستان دشتستان و افزایش خدمت‌رسانی به مردم فروگذار نمی‌کنیم و از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...