نسخه چاپی

آخرین خبر از رانت ۶۵۰میلیون یورویی

سخنگوی كمیسیون اصل نود مجلس از تحویل گزارش این كمیسیون از رانت ۶۵۰ میلیون یورویی در ابتدای هفته آینده به رئیس مجلس خبر داد.

به گزارش نما، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: گزارش کمیسیون اصل نود از رانت ۶۵۰ میلیون یورویی وزارت صنعت برای یک شرکت آسیایی به زودی آماده و ابتدای هفته آینده به رئیس مجلس ارائه خواهد شد.

وی افزود: شرکتی که از آن تحت عنوان گیرنده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی یاد شده طی نامه‌ای به کمیسیون عنوان کرده که این مبلغ را دریافت نکرده و این موضوع لطماتی را از نظر حیثیتی به این شرکت وارد کرده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: در همین راستا بناست تا در یکی دو روز آینده طی جلسه‌ای مطالب نماینده این شرکت نیز استماع شود و در صورت عدم حضور وی کمیسیون منتظر نمانده و گزارش خود را آماده خواهد کرد.

افضلی‌فرد اظهار داشت: گزارش و بررسی‌های کمیسیون اصل نود بیانگر این مطلب است که پرداخت مبلغ ۶۵۰ میلیون یورو در وزارت صنعت مصوب شده اما پس از پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت این رانت محقق نشده که اعتراض شرکت مربوطه را نیز در همین راستا به دنبال داشته است

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...