نسخه چاپی

ورود تیم ملی والیبال ایران به شهر گدانسك

تیم ملی والیبال ایران پس از سفری 7 ساعته به شهر گدانسك كشور لهستان رسید.

به گزارش نما ، تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد کشور لهستان ترک کرده بود، وارد شهر گدانسک شد.

رضا قرا که جایگزین شهرام محمودی شده بود و چورا مربی تیم ملی والیبال ایران به علت مشکل خروج از کشور نتوانست به همراه تیم به لهستان بروند.

بر اساس اعلام مسئولین تیم ملی، ˈرضا قراءˈ و ˈاسلوبودان پراک یاچیچˈ ( چورا) با یک روز تاخیر به جمع ملی پوشان در گدانسک لهستان اضافه خواهند شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در لهستان، تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی کوتاه و صرف نهار، ساعت 16 به وقت محلی نخستین تمرین خود را در شهر گدانسک و در سالن محل برگزاری مسابقات انجام می دهد.

پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران پس از ورود تیم به لهستان در خصوص وضعیت ملی پوشان اظهار داشت: خوشبختانه هیچ یک از 11 بازیکنی که هم اکنون همراه ما به لهستان آمده اند، دچار آسیب دیدگی جدی نیستند و می توانند در 2 بازی پیش رو تیم ملی را همراهی کنند.

سیامک افروزی مصدومیت را جزء لاینفک ورزش حرفه ای دانست و افزود: با توجه به آن که ملی پوشان والیبال به طور حرفه ای کار خود را دنبال می کنند، آسیب دیدگی همراه آنها هست ولی خدا را شکر این آسیب ها در حال حاضر باعث نمی شود که آنها نتوانند تیم را در بازیها همراهی کنند.

پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه در خصوص مصدومیت شهرام محمودی گفت: طبق آزمایشات و MRI گرفته شده شهرام محمودی از ناحیه لیگامان داخلی و خارجی مچ پا دچار مصدومیت شده و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به حداقل 2 هفته استراحت و انجام برنامه های فیزیوتراپی دارد.

وی تاکید کرد: در نظر داشتیم محمودی را همراه تیم به لهستان بیاوریم و تورمی که در پایش وجود داشت این اجازه را نداد.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته هفتم و پایانی لیگ جهانی والیبال روز های جمعه و شنبه 13 و 14 تیرماه به مصاف لهستان می رود.

ملی پوشان ایران در دو مسابقه رفت در تهران موفق به شکست لهستان و صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شدند.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...