نسخه چاپی

بیشترین گلایه‌های مجلس از وزیر علوم

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بیشترین گلایه‌ها را از وزیر علوم انتصابات سیاسی و جناحی وی در سطح رؤسای دانشگاه‌ها است.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: قرار است وزیر علوم در کمیسیون توضیحات لازم را در مورد دغدغه نمایندگان مجلس ارائه کند که اگر توضیحات در مورد انتصاب های اخیر و برخی سئوالات مطرح شده نمایندگان منطقی و عقلانی باشد، ممکن است با صحبت های او نمایندگانی که قصد استیضاح او را دارند قانع شده و این کار انجام نشود.

وی بیشترین گلایه ها را از وزیر علوم انتصابات سیاسی و جناحی او در سطح رؤسای دانشگاه ها بیان کرد و گفت: این اقدامات نه تنها توان وزارت علوم و مراکز علمی و دانشگاهی را به تحلیل می برد بلکه بر مشکلات می افزاید که بهتر است این اقدامات کنار گذاشته شود.

موسوی افزود: باید مجموعه های آموزشی، علمی و تحقیقاتی کشور از برخی فضاسازی های کاذب جناحی و حزبی و سیاسی به دور باشند چرا که لزومی ندارد رؤسای دانشگاه ها از یک جناح یا جبهه خاص تعیین شوند.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: از وزارت علوم به عنوان یک مجموعه کارآمد و پرتوان در تقویت جبهه علم و فناوری های جدید انتظار کارهای تعقلی و با دامنه وسیع تحقیقی می‌رود و این وزارتخانه باید از اقدامات سطحی پرهیز کند.

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...