نسخه چاپی

رضایت نامه بدهند به پرسپولیس می روم

عکس خبري -رضايت نامه بدهند به پرسپوليس مي روم

هافبك ملی‌پوش فجرسپاسی شیراز گفت: «اگر رضایت‌نامه‌ام را بدهند به پرسپولیس خواهم رفت. من این تیم را دوست دارم و از بچه‌گی پرسپولیسی بودم.»

به گزارش نما به نقل از گل، رضا حقیقی که تا چند روزه پیش در اردوی تیم ملی حضور داشت حالا استراحت می‌کند چرا که کارلوس کی‌روش در آستانه سفر به ترکیه حقیقی را از فهرست بازیکنان مورد نظرش خط زد.
حقیقی در مورد خط خوردن از اردوی تیم ملی گفت: «از این اتفاق ناراحت هستم و چنین مسائلی برای هر فوتبالیستی ناخوشایند است. با این حال تلاش می‌کنم تا در اردوهای بعدی باشم در ضمن برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بازیکنان اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشته و با دست پر از ازبکستان برگردند.»


وی در مورد دلایل خط خوردن از تیم ملی گفت: «من در ۳ روز اول مصدوم شدم و فکر می‌کنم این موضوع در خط خوردنم تاثیر داشت. البته در بازی دوستانه تیم ملی مقابل تیم زیر ۲۲ ساله‌ها در ترکیب هر ۲ تیم بازی کردم و عملکرد بدی نداشتم. ناراحتم که خط خوردم ولی انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم چون کی‌روش به من اعتقاد دارد.»


حقیقی در مورد وضعیتش در فجرسپاسی اظهار داشت: «فعلا چیزی مشخص نیست و در حال حاضر بحث واگذاری باشگاه فجر مطرح شده است. من با مدیرعامل صحبت کردم و او گفت که باید منتظر جلسه هیات مدیره بمانیم. با این حال آقای جعفری به من گفت که اگر قصد جدایی داشته باشم رضایت‌نامه‌ام صادر خواهد شد.»


او در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: «اگر رضایت‌نامه‌ام را بدهند به پرسپولیس خواهم رفت. من این تیم را دوست دارم و از بچه‌گی پرسپولیسی بودم در ضمن مسئولان این باشگاه قرار است یک تیم خوب را برای فصل آینده تشکیل بدهند که در حد قهرمانی باشد. با رفتن به پرسپولیس می‌توانم در تیم ملی هم جایگاه خوبی داشته باشم.»

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...