نسخه چاپی

پولادی: از اسپانیا و آلمان پیشنهاد دارم

مدافع تیم ملی می گوید خوشحال است كه توانسته جواب اعتماد كی روش را بدهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مهرداد پولادی درباره حضورش در جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: من یک سال سخت را به خاطر مصدومیت پشت سر گذاشتم اما به لطف علی دایی در چهار بازی آخر به میدان رفتم و بازی های خوبی را به نمایش گذاشتم. کی روش هم به من اعتماد کرد و به تیم ملی دعوتم کرد. خدارا شکر باوجود همه انتقادات توانستم جواب اعتماد کی روش را بدهم. بازی های خوبی را در جام جهانی به نمایش گذاشتم و در کل شرایط خوبی را داشتم.

وی درباره اینکه به جای هاشم بیک زاده در ترکیب تیم ملی قرا گرفت نیز گفت: فرقی نمی کرد که من بازی کنم و یا هاشم به میدان برود بلکه نتیجه گرفتن تیم از همه چیز مهم تر بود. من با هاشم هم رفیق و هم رقیب هستم . هاشم در جام جهانی خیلی به من کمک کرد.

پولادی افزود: در بازی اول کمی استرس داشتیم اما کم کم شرایطمان بهتر شد. نشان دادیم می‌توانیم مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کنیم. اگر قبل از جام جهانی با تیم های بزرگ بازی تدارکاتی برگزار میکردیم مسلما شرایطمان خیلی بهتر بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا کی روش از او خواسته بود که در کارهای هجومی شرکت نکند، گفت: اولویت ما دفاع کردن بود و اگر فضا بوجود می آمد حتما در کار حمله نیز شرکت می کردم. ما یک تیم بودیم این را مدیون کی روش هستیم که چنین جوی در تیم ساخته بود.

مدافع تیم ملی درباره آینده اش نیز اظهار کرد: در حال حاضر از باشگاه های اسپانیا و آلمان پیشنها دارم و مدیر برنامه هایم پیگیر کارهایم است.

پولادی در پایان درباره اینکه قصد داشته بعد از بازی مقابل آرژانتین پیراهن مسی را بگیرد نیز گفت: می خواستم پیراهن مسی را بگیرم که در نهایت آقای نکونام پیراهن مسی را گرفت او قول داده که این پیراهن را به من بدهد.

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...