نسخه چاپی

اقدام خطرناك نتانیاهو علیه حماس چیست؟

منابع امنیتی فلسطینی درباره اهداف و انگیزه های پنهان رژیم صهیونیستی در زمینه تشدید حملات علیه فلسطینی ها هشدار دادند.

به گزارش نما، خبرگزاری فلسطینی "سما" نوشت: منابع فلسطینی چهارشنبه شب اعلام کردند که سرپوش گذاشتن رسانه های صهیونیستی طی بیست و چهار ساعت گذشته بر تصمیمات کابینه امنیتی این رژیم، از تصمیمات پنهانی آنان برای تشدید حملات به باریکه غزه حکایت دارد.

این منابع افزودند که رسانه های صهیونیستی در 24 ساعت گذشته، رویکردی را برای گمراه کردن افکار عمومی درخصوص تصمیم این رژیم مبنی بر حمله نکردن به غزه درپیش گرفته اند تا گروه های فلسطینی از حالت آماده باش خارج و در دام این رژیم گرفتار شوند.

منابع یاد شده همچنین اعلام کردند که رژیم اشغالگر هیچ فرصتی را برای جلب رضایت صهیونیست ها از دست نمی دهد و با اجرای عملیات در هر منطقه ای علیه فلسطینیان درصدد جلب رضایت اسراییلی ها است اما کسی نمی داند که اوضاع چگونه پیش می رود.

بنا به اعلام منابع امنیتی فلسطینی، ساعات و روزهای آینده برای پی بردن به رفتارهای نظامی جنون آمیز رژیم صهیونیستی ، ساعاتی تعیین کننده است.

این منابع به هشدارهای یووال دیسکین، رییس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ( شاباک) اشاره کردند که درآن بر خطرناک بودن اقدام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درخصوص ساقط کردن جنبش حماس تاکید شده است.

تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی " يديعوت احرونوت" در مقاله ای نوشت یکی از راه کارهای اسراییل برای واکنش به عملیات ربوده شدن سه شهرک نشین اسراییلی، ترور رهبران مقاومت فلسطینی خواهد بود.

منبع: العالم

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...