نسخه چاپی

واكنش تند یكی از مدیران صداوسیما به خبر رسانه دولت

عکس خبري -واكنش تند يكي از مديران صداوسيما به خبر رسانه دولت

این عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران با اشاره به دفاع این رسانه دولتی از آمریكا در سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران به دست آن كشور؛ خواستار بیدار شدن اصولگرایان برای شكاندن قسم های دیروز رییس جمهور شد.

يكي از مديران صدا و سيما به دفاع رسانه هاي دولتي از حق كپي رايت آمريكايي ها عليه سريال ايراني با تيتر "آبروریزی صداوسیما بین‌المللی شد" واكنش نشان داد.
به گزارش نما برخي رسانه هاي دولتي از جمله ایسنا، با حمله به صدا و سيما نوشته بودند كه «هفت سنگ» سریالی است که به خوبی از روی «خانواده مدرن» به صورت سکانس به سکانس و با همان حرکت دوربین و شوخی‌ها ساخته شده است. اتفاقی که پس از مشاهده سریال ساخت صداوسیما ایران متوجه می‌شوید، عدم رعایت قانون «کپی‌رایت» است.
پس از اين خبر سيد امير سياح مدير گروه اقتصاد شبكه يك در صفحه اجتماعي خود نوشت: یکی نیست به این بگه، اولا ایران به تعهدنامه بین المللی کپی رایت نپیوسته و تعهدی از این لحاظ ندارد. ثانیا حالا شما طرفدار حق مالکیت معنوی آمریکایی ها شده ای؟
وي كه از عوامل اصلي برنامه پرمخاطب پايش است، در كنار كنايه به همزماني اين خبر با سالروز حمله آمريكا به هواپيماي مسافربري ايران افزود: وکیل مدافع کشوری شده ای که در طول سالها این همه ظلم واقعی به هموطنانت کرده؟ سنگ کشوری را به سینه میزنی که 25سال پیش 280زن و کودک ایرانی را در آسمان خلیج فارس تکه تکه کرد؟ اینقدر احساس حقارت می کنی که از کشوری طرفداری کنی که با تحریم های غیرمنصفانه اش هنوز هم به هموطنانت ظلم می کند؟
اين عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران اظهار داشت: آدم فرومایگی و حقارت بعضی از این نزدیکان کلید را که می بینه، انگیزه پیدا می کنه اصولگرایان را از خواب بیدار کنه تا ولو شده در اتحاد با پایداری؛ قسم های دیروز حسن آقا را بشکنن و این نو دولتان را برسرجایشان بنشانن...
وي خاطر نشان كرد: هرگز مدافع سریالهای سیما نیستم و بجز چند استثنا، از همه شان بدم می آید از جمله همین مزخرف جدید که خانواده ایرانی را کسانی تعریف می کند که از ونک تا تجریش ساکنند...
لازم به ذكر است براي وفاداري به متن منتشره از سوي وي در صفحه اجتماعيش، از ضرورت هاي ويراستاري در اين خبر چشم پوشي شد.

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...