نسخه چاپی

آخرین وضعیت جوی كشور

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سزمان هواشناسی گفت: امروز برخی نقاط استان های تهران ، البرز، قم، اصفهان و مركزی غبار آلود خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: طی دو روز آینده در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد و برق و همچنین بارش های پراکنده در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس پیش بینی می شود که شدت بارش ها امروز در استان مازندران خواهد بود.

به گفته وی، روز های جمعه و شنبه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور، سبب تداوم گرد و خاک و توفان درشمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شرق یزد و شرق کرمان خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: امروز برخی نقاط استان های تهران ، البرز، قم، اصفهان و مرکزی غبار آلود خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران ابری در ارتفاعات همراه بارش پراکنده به تدریج نیمه ابری و وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به امروز برابر 33 درجه سانتیگراد و کمینه دما همانند امروز معادل 22 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...