نسخه چاپی

آغاز مذاكرات گالاتاسرای برای جذب پراندلی

باشگاه گالاتاسرای تركیه به دنبال جذب سرمربی پیشین ایتالیاست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه گالاتاسرای ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کردند مذاکرات‌شان با چزاره پراندلی، سرمربی مستعفی تیم ملی فوتبال ایتالیا را آغاز کرده‌اند. سران گالاتاسرای به دنبال این هستند تا پراندلی را جانشین روبرتو مانچینی کنند که به تازگی از سمت سرمربیگری این تیم کنار‌ه‌گیری کرده است.

در این بیانیه‌ آمده است: مسئولان تیم فوتبال گالاتاسرای مذاکرات خود را با چزاره پراندلی ایتالیایی آغاز کرده‌اند. اطلاعات مربوطه به پیشرفت این مذاکرات متعاقباً به اطلاع‌تان خواهد رسید.

پراندلی که لاجوردی‌پوشان را 2 سال پیش به فینال یورو 2012 و به مرحله پایانی جام جهانی 2014 رساند پس از شکست آتزوری برابر اروگوئه در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 و حذف آن از گردونه رقابت‌ها، استعفا کرد.

مانچینی در ماه اکتبر سال 2013 جانشین فاتح تریم شد و پس از اینکه این تیم را به عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ و قهرمانی جام حذفی ترکیه رساند با توافقی که با سران این باشگاه داشت قراردادش را فسخ و از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به خاطر ممنوعیت حضور فنرباغچه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال گالاتاسرای در این فصل به جای این تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد به همین خاطر مسئولان باشگاه گالاتاسرای به دنبال مربی نامداری هستند تا حضوری پررنگ‌تر در این مسابقات داشته باشند.

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...