نسخه چاپی

ارائه وام‌های خرد و كوچك را در دستور كار داریم

مدیرعامل بانك قرض الحسنه رسالت، اندیشیدن تمهیدات درست از طرف بانك و همچنین ارائه وام های خرد و كوچك را از جمله مهمترین مواردی دانست كه از سوی بانك دنبال خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدحسین حسین زاده با اشاره به تجربه 20 ساله این بانک در امر قرض الحسنه گفت: دیگر بعد از بیست سال می‌توانیم بگوییم در مساله قرض الحسنه تخصص داریم و در صورت حمایت نقش ارزنده تری ایفا خواهیم کرد.

حسین زاده علاوه بر خدمات بانکی از جمله؛ بانکداری الکترونیک – اینترنت بانک و همراه بانک، اعطای تسهیلات 200 میلیون ریالی با اقساط حداکثر 60 ماهه را مهمترین محصول بانک قرض الحسنه رسالت دانست.

وی همچنین از اشاعه فرهنگ قرض الحسنه بصورت حرفه‌ای و تخصصی در قالب انجمن مستقل حامیان قرض الحسنه نیز خبر داد و گفت: با توجه به ریشه مذهبی و تاریخی این سنت پسندیده ، به هرنحوه این فرهنگ گسترش بیشتری پیدا کند، به نفع مردم خواهد بود. در بطن این موضوع خیر و احسان نهفته است و قرض الحسنه می تواند در جهت ارتقای سطح رفاه مردم خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد؛ بنابراین لازم بود که پایگاهی در قالب یک انجمن مردمی و مستقل برای حمایت از قرض الحسنه و اشاعه فرهنگ آن در سطح جامعه تشکیل شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به اینکه این انجمن توسط حامیان و معتقدان به قرض الحسنه تاسیس شده است، افزود: قرار است یکسری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه برگزار شود و با تلاش‌هایی که صورت خواهد گرفت سعی داریم بطور اخص این فرهنگ شایسته در میان مردم بیش از بیش تقویت شود و امروز در قالب یک تشکل مردم نهاد به نام حامیان فرهنگ قرض الحسنه نمود پیدا خواهد کرد.

به گفته وی وقتی هزینه های مالی مردم در بازار خرد کم می‌شود، طبیعتا بازار نیز رونق خواهد گرفت و به کار آفریی نیز کمک خواهد شد.

۱۳۹۳/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...