نسخه چاپی

كودتای دو باشگاه مطرح علیه ابلاغیه رمضانی سازمان لیگ

عکس خبري - كودتاي دو باشگاه مطرح عليه ابلاغيه رمضاني سازمان ليگ

سازمان لیگ فوتبال، قبل از شروع ماه مبارك رمضان به تمام تیم ها تذكراتی داده بود كه در این ماه نكاتی را رعایت كنند، اما دو تیم بزرگ پایتخت به این تذكرات عمل نكردند.

به گزارش نما علي رغم آنكه سازمان لیگ دستور داده بود که در ایام ماه مبارک رمضان در ساعات روزه داری، تمرین نکنند، اما استقلال و پرسپولیس خود را از این قاعده مستثنی دانستند و تمرینات خود را صبح برگزار کردند.

جالب آن که در یکی از این روز ها اعضاي تيم استقلال پس از تمرین ساعت 9 صبح، حدود ساعت 30/11 با لباس ورزشی در هیأت فوتبال استان تهران دیده شده اند و در عمل بي اعتباري ابلاغيه سازمان ليگ را به نمايش عموم گذاشتند.

در این شرایط و برای جلوگیری از فراگیر شدن این موضوع، يكي از مسئولان سازمان لیگ پیشنهاد جریمه 40 میلیونی دو باشگاه بزرگ کشور را داده است تا مبلغ بدهی هایشان از قبل هم بیشتر شود!

اگرچه اين شرايط قابل مقايسه با شرايط پیش از پیروزی انقلاب اسلامی كه در تمرینات برخی مربیان بازیکنان روزه دار را آن قدر دور زمین می دواندند تا مجبور به روزه خواري شوند، نيست؛ اما ناديده گرفتن ضرورتهاي برنامه ريزي براي امكان روزه داري بازيكنان علي رغم دستورات رسمي نيز گناه كمي نيست.

۱۳۹۳/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...