نسخه چاپی

آمار تحلیلی عملكرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر لهستان

آمار تحلیلی عملكرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر لهستان منتشر شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال 2014 به مصاف لهستان رفت که در پایان توانست با نتیجه 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد اما صدرنشینی خود را تداوم بخشد. تیم ایران پیش از این صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرده بود.

در پایان این بازی امیر غفور از ایران با کسب 22 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان انتخاب شد. در تیم ملی لهستان نیز ولازلی با کسب 20 امتیاز بیشترین امتیاز را برای تیمش کسب کرد.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله امیر غفور از مجموع 30 حمله، توانست 16 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از غفور، عادل غلامی از 9 حمله خود موفق شد 7 امتیاز کسب کند. سید محمد موسوی هم در این بازی 8 حمله انجام داد و موفق به کسب 6 امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.

در دفاع محمد موسوی عراقی در تیم ایران از مجموع 24 دفاع خود توانست 5 امتیاز کسب کند و پس از وی امیر غفور 13 دفاع انجام داد که موفق به کسب 4 امتیاز شد. آرمین تشکری هم 4 دفاع انجام داد و توانست یک امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

در بخش سرویس هم امیر غفور 16 بار پشت خط سرویس قرار گرفت و 2 امتیاز از سرویس مستقیم خود به دست آورد؛ این شرایط برای محمد موسوی از 12 بار یک بار اتفاق افتاد.

دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان شنبه ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه برگزار خواهد شد؛ شاگردان کواچ پیش از این صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرده‌اند.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...