نسخه چاپی

علل شكست ایران از لهستان از نظر كواچ

سرمربی والیبال ایران اعلام كرد باخت تیمش به خاطر فضای حاكم نبوده بلكه به خاطر نمایش بد شاگردانش بوده است.

به گزارش نما، تیم‌ ملی والیبال ایران که به شهر گدانسک لهستان سفر کرده از ساعت 22 و 45 دقیقه در نخستین بازی هفته هفتم لیگ‌ جهانی والیبال 2014 برای سومین‌بار در این مسابقات مقابل تیم ملی این کشور صف آرایی کرد. شاگردان کواچ که در تهران توانستند از مجموع دو بازی 6 امتیاز از لهستانی‌ها بگیرند در مسابقه امشب با نتیجه 3 بر یک (25 بر 17، 24 بر 26، 23 بر 25، 23 بر 25) برابر حریف خود مغلوب شد.

اسلوبودان کواچ در مورد این دیدار گفت: لهستان به خصوص در سه ست پایانی خیلی خوب بازی کرد. می‌توانستیم بهتر از اینها بازی کنیم. پس از ست نخست دیگر نتوانستیم نمایش خوب خودمان را داشته باشیم. در بازی بعد باید عملکرد بهتری داشته باشیم. شرایط عجیبی برای ما شده است زیرا در وضعیتی به اینجا آمدیم که به جمع 6 تیم پایانی راه یافته‌ایم. جمعیتی که به ورزشگاه آمده بودند نتوانستند مشکلی برای ما ایجاد کنند. ما در تهران فضای مشابهی برای آنها ایجاد کرده‌ بودیم. نه به خاطر شرایط حاکم بر ورزشگاه بلکه به خاطر بازی بدمان باختیم.

سعید معروف هم در مورد این دیدار گفت: حرفی برای گفتن ندارم. نتوانستیم عملکرد اصلی‌مان را به نمایش بگذاریم. چیزی برای گفتن در زمین نداشتیم. فکر می‌کنم این بدترین نمایش ما در این تورنمنت بود.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...