نسخه چاپی

تهدید به اخراج دختر رئیس‌جمهور سابق

دولت اردن به تازگی به دختر صدام، دیكتاتور سابق عراق، هشدار داده كه در صورت ادامه اظهار نظر درباره اوضاع عراق از این كشور اخراج می شود.

به گزارش نما به نقل از العالم، سایت عراق المواطن نوشت: دولت اردن به رغد صدام دختر دیکتاتور سابق عراق هشدار داده است که حق هیچ گونه اظهارنظر در خصوص حوادث و تحولات عراق را ندارد؛ در غیر این صورت از اردن اخراج خواهد شد.


به گفته منابع رسانه ای اردنی، دولت امان به رغد صدام تاکید کرده است که نباید در خاک این کشور با نشریات و رسانه ها در خصوص مسایل عراق مصاحبه کند و لازم است به توافقی که پیش از این بین دولت اردن و وی در زمینه خودداری از هرگونه فعالیت سیاسی یا رسانه ای در اردن برقرار شده بود؛ پایبند باشد.


این منابع خاطرنشان کردند که وکیل رغد صدام با صدور بیانیه ای هرگونه اظهار نظر وی درباره تحولات و اوضاع عراق را تکذیب کرده است.


این درحالی است که با آغاز حملات اخیر تروریست های داعش به استان نینوا و بخش دیگری از شمال و غرب عراق، رغد صدام با اعلام حمایت از حملات تروریستی داعش، از کشورهایی که به این تروریست ها کمک و حمایت کرده اند، قدردانی کرده بود. وی همچنین گفته بود به زودی به تروریست های داعش درعراق می پیوندد.



گفته می شود دختر صدام به نیروهای داعش در حملات تروریستی ضد مردم عراق کمک مالی می کند و پیشتر اعلام کرده بود که برای "جهاد" به داعش خواهد پیوست.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...