نسخه چاپی

واكنش برزیلی‌ها پس از صعود

بازیكنان برزیل پس از پیروزی كلمبیا از نتیجه كسب شده ابراز رضایت كردند.

برزیل موفق شد چهارمین بازی خود در جام بیستم را نیز برتری پشت سر بگذارد تا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه یابد. آن‌ها در مرحله بعد باید با آلمان دیدار کنند.

**داوید لوئیز مدافع تیم ملی برزیل پس از پایان این مسابقه گفت: فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. تیم ما هر لحظه بوی گل می‌داد. نباید فراموش کنیم که جام جهانی برای ما به پایان نرسیده است. بازی سختی برابر آلمان در مرحله بعد داریم که تیم قدرتمند و صاحب سبک است. باید به همین شکل برابر آن‌ها بازی کنیم مطمئنم که بازی برابر آلمان دیدار نزدیکی خواهد بود.

لوئیز درباره گلی که به ثمر رساند گفت: نزدیک یک سال در چلسی از این شوت‌ها تمرین کردم و بالاخره می‌دانستم که یک روز یکی از این توپ‌ها وارد دروازه می‌شود.

** تیاگو سیلوا کاپیتان تیم ملی بر زیل که در این دیدار دو اخطاره شد و دیدار با آلمان را از دست داد پس از پایان مسابقه گفت: خطای احمقانه‌ای کردم و سزایش را نیز دیدم. نباید این کارت را دریافت می‌کردم.

او در ادامه گفت: برابر کلمبیا با تمام توان بازی کردیم می‌دانستیم که بازی سختی برابر آن‌ها داریم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

** اسکار، هافبک برزیل نیز پس از پایان مسابقه گفت: بازی بهتری نسبت به بازی قبل انجام دادیم تمام تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و وقتی همه در یک تیم خوب بازی کنند همه چیز آسان می‌شود.

اسکار درباره بازی با آلمان گفت:‌اگر بخواهیم برابر آلمان موفق شویم باید بهتر از بازی با کلمبیا ظاهر شویم. تیم ما چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ گروهی تیم خوبی است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...