نسخه چاپی

مجلس هشتم تمام شد

عکس خبري -مجلس هشتم تمام شد

آخرین جلسه علنی مجلس هشتم با اعلام رئیس مجلس به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم دقایقی قبل با اعلام علی لاریجانی رئیس مجلس پایان یافت.

لاریجانی پیش از پایان صحن علنی اعلام کرد: ختم جلسات رسمی مجلس هشتم را در این لحظه اعلام می‌کنم و از الطاف و مراحل همه همکاران در طول این مدت 4 سال که این بنده حقیر را تحمل کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز کمیسیون‌های مختلف مجلس، گزارش‌های مهمی را ارائه دادند که نشان می‌داد بخش‌های مختلف مجلس با کارهای گسترده‌ای توانستند یک حرکت جمعی را سامان دهند.

رئیس مجلس ‌یادآور شد: از همه نمایندگان و خانواده‌های آنان تشکر می‌کنند نمایندگان مجلس علاوه بر کار در مجلس در بعد ملی نیز باید به حوزه‌های انتخابیه سرکشی و به امور آنجا رسیدگی می‌کردند و وقت کافی صرف می‌کردند و همه موضوعات باعث می‌شد مشکلاتی برای خانواده‌های انان ایجاد شود.

به گزارش فارس، پس از پایان جلسه، وکلای ملت پایان جلسات رسمی مجلس هشتم را با ذکر صلواتی مزین کردند.

جهانبخش محبی نیا عضو هیئت مدیره مجلس نیز پیش از پایان صحن علنی متن پیام رهبر معظم انقلاب در آغاز مجلس هشتم را قرائت کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اکنون که هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و با یاری خداوند توانا حلقه دیگری از زنجیره بی‌گسست این نماد مردم‌سالاری دینی شکل می‌گیرد، پیشانی سپاس بر درگاه عهدیت فرو می‌سایم و با دلی دمادم از قدرشناسی و امید به ملت ایران درود می‌فرستم.

این سند افتخاری است که همه مؤمنان به اسلام و دلبستگان به ایران باید آن را عطیه‌ای الهی بدانیم و قدرشناسانه از آن پاسداری کنیم.

به گزارش فارس، پس از سخنان لاریجانی و قرائت بخشی از پیام رهبر انقلاب به مجلس هشتم در آغاز این مجلس، وکلای ملت با حضور در جایگاه هیئت رئیسه و در اطراف تریبون صحن، عکس یادگاری برای ثبت در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران گرفتند.

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...