نسخه چاپی

توافق علی كریمی با راه آهن

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن می‌گوید برای این كه دست مالك جدید باشگاه راه آهن را برای انتخاب مدیر عامل باز بگذارد استعفا داده است.

به گزارش نما، صادق رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن، درباره علت استعفای خود و این که چرا این استعفا مورد قبول مالک باشگاه راه‌آهن قرار نگرفت؟ اظهار کرد: من نگاه اخلاقی و حرفه‌ای نسبت به کارم دارم و خواستم با این کار به مالک جدید اجازه دهم که در انتخاب مدیر این باشگاه دستشان باز باشد و کار به گونه‌ای نباشد که من به مالک باشگاه تحمیل شوم. به نظر من استعفایم یک کار ارزشی و خوب بود و از دید من کار درستی بود، چرا که مالک جدید باید با اختیار خود در انتخاب مدیر باشگاه تصمیم گیری کند.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن خاطر نشان کرد: از دوستان و مالک باشگاه راه‌آهن به خاطر اعتمادی که برای قبول مجدد مدیریت باشگاه داشتند، کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم از تجربیاتم برای موفقیت هر چه بیشتر باشگاه استفاده کنم. حتی در جریان مذاکرات خرید هم از من خواسته شد که در این باشگاه بمانم، اما من با یک نگاه ارزشی این کار را انجام دادم.

وی در ادامه با بیان این که هدفمان از حضور در لیگ برتر چهاردهم کسب رتبه تک رقمی است، افزود: برنامه باشگاه را این هفته‌ نهایی می‌کنیم و آن را تقدیم هیات مدیره خواهیم کرد. توجه به تیم‌های پایه در نگاه ما اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین سعی می‌کنیم در جهت کاهش هزینه‌ها گام بر داریم تا ان‌شاءالله مدل جدید فعالیت بخش خصوصی در ورزش با موفقیت همراه باشد.

رئیسی کیا خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم تا بودجه مان از آن یازده میلیاردی که به سازمان لیگ اعلام ‌کرده‌ایم بیشتر نشود. تمام هم و غم ما این است که نسبت به انجام کار موفق شویم و با همان بودجه مصوب کارمان را به ثمر برسانیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سوال که چه زمانی ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه راه‌آهن مشخص می‌شود؟ گفت: اعضای هیات مدیره مشخص شده است، اما من نمی‌توانم تا نهایی شدن آن را اعلام کنم. اعضای هیات مدیره قرار است تا بعد از ظهر امروز (شنبه) مشخص شود و لیست آن در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

وی درباره آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید نیز توضیح داد: همان طور که می دانید بازیکنانی مانند محمد غلامی و آبشک را به خدمت گرفتیم. همچنین با عقد قراردادی یک ساله احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان باشگاه کار خود را آغاز کرد. ان‌شاءالله قرارداد امیر عابدزاده نیز امروز نهایی می‌شود و او رسما به عنوان دروازه‌بان در راه‌آهن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیسی کیا درباره آخرین وضعیت جذب علی کریمی نیز، اظهار کرد: با کریمی به طور مفصل صحبت کردیم و در کلیات به توافق رسیدیم. ان‌شاءالله او نیز در صورتی که مشکلی به وجود نیاید جذب راه‌آهن خواهد شد. البته ما منتظر پاسخ کریمی هستیم و از آنجا که او یکی، دو پیشنهاد دیگر نیز دارد، از ما فرصت خواست در این باره فکر کند. تمام سعی خود را می‌کنیم تا افرادی را جذب تیم کنیم که بتوانند اهداف باشگاه را به خوبی تامین کنیم.

وی در پایان گفت: لیست نهایی باشگاه تا روز دوشنبه بسته خواهد شد و تمامی نفرات جذب شده به باشگاه مشخص می‌شوند.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...