نسخه چاپی

پخش بین‌المللی "امروز" توسط فرانسه

فیلم سینمایی امروز به كارگردانی رضا میركریمی كه قرار است از عید سعید فطر در سینماهای تهران و شهرستان اكران شود توسط یك پخش كننده بین المللی در كشورهای دیگر به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی امروز به کار گردانی رضا میر کریمی که قرار است از عید سعید فطر در سینماهای تهران و شهرستان اکران شود توسط یک پخش کننده بین المللی در کشورهای دیگر به نمایش در می‌آید.

فیلم امروز به کار گردانی رضا میر کریمی توسط شرکت سینمایی دریم لب فرانسه (dreamlabfilms) به صورت بین المللی پخش می‌شودو مذاکراتی نیز برای نمایش و اکران این فیلم در فرانسه و کشورهای دیگر در حال انجام است.

این شرکت پیش ازاین پخش بین المللی فیلم‌های همچون درباره الی، در دنیایی تو ساعت چنده، فیلم عشق ساخته می‌شایل هانکه، چند متر مکعب عشق را بر عهده داشته است.

مشخصات فیلم امروز به همراه تصاویر فیلم برروی سایت www. dreamlabfilms. com قرار گرفته است.

امروز عنوان آخرین ساخته رضا می‌رکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میر کریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین میری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

فیلم «امروز» از عید فطر در تهران اکران می‌شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...