نسخه چاپی

عذر خواهی حدادی‌فر از پرسپولیس

هافبك تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مبلغ قرارداد من فوق‌العاده نیست و نسبت به خیلی از بازیكنان خصوصاً ملی‌پوشان یك قرارداد معمولی است.

به گزارش نما، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن سرانجام در این تیم ماندنی شد و این در حالی است که در هفته‌های گذشته بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح شده بود. حدادی‌فر که امروز با ذوب‌آهن قرارداد یک ساله امضا کرد در مورد ماندن در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

*چه شد که دوباره تصمیم گرفتی در ذوب‌آهن بمانی؟

راستش را بخواهید من در اصفهان و ذوب‌آهن راحت هستم و در این چند روز هم مصاحبه نکردم تا وضعیتم روشن شود. گفته بودم که اولویتم ذوب‌آهن است و قبل از جام جهانی هم با آقای آذری صحبت کردم و گفتم که به احتمال زیاد می‌مانم. حتی قرارداد سفید هم امضا کردم.

* اما اینطور عنوان می‌شود یک قرارداد فوق‌العاده با ذوب‌آهن بسته‌ای؟

مبلغ قرارداد من فوق‌العاده نیست و نسبت به خیلی از بازیکنان خصوصاً ملی‌پوشان یک قرارداد معمولی است. البته من خدا را شکر می‌کنم و ناشکر نیستم. قبل از جام جهانی برگه قرارداد را امضا کردم و امروز هم در مورد مبلغ آن به توافق رسیدیم.

* چرا به پرسپولیس نرفتی؟

دوست داشتم بازی در این تیم را تجربه کنم و اتفاقاً دوستانم در این تیم و همچنین هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند و همه جا حمایتم کردند. از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم. به هر حال قسمت این بود که در ذوب‌آهن بمانم و یک فصل دیگر قراردادم را تمدید کنم.

* در مورد یحیی گل‌محمدی و تیم فصل بعد ذوب‌آهن چه صحبتی داری؟

هنوز که با تیم تمرین نکرده‌ام ولی خوشحالم که مربی کارنامه‌داری مثل گل‌محمدی به تیم ما آمده است. امیدوارم امسال با این تیم که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است دوباره ذوب‌آهن را به دوران اوج برگردانیم.

* فکر می‌کنی کی‌روش در تیم ملی ایران بماند؟

در این مورد مسئولان فدراسیون و شخص کی‌روش تصمیم‌گیرنده هستند اما اعتقاد دارم کی‌روش به فوتبال ما خدمت کرده و امیدوارم بماند. این برای اولین بار است که یک مربی خارجی از طرف رسانه‌ها و مردم اینقدر مورد حمایت قرار می‌گیرد و امیدوارم همچنان در تیم ملی بماند.

* حرف خاصی مانده است؟

باید از مربیان ذوب‌آهن در دو سال گذشته تشکر کنم که برای ما زحمت کشیدند. همچنین از آقایان شجاعی، محوریان و استکی تشکر می‌کنم که بعد از بازگشت تیم ملی به استقبال من آمدند. آنها واقعاً شرمنده‌ام کردند.
منبع: نسیم

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...