نسخه چاپی

بانوان خوش حجاب بیشتر اضافه كار بگیرند

امام جمعه بجنورد از مدیران ادارات دولتی خواست برای تشویق بانوان خوش حجاب كارمند، اضافه كاری بیشتری به آنان بدهند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا،امام جمعه بجنورد از مدیران ادارات دولتی خواست برای تشویق بانوان خوش حجاب کارمند، اضافه کاری بیشتری به آنان بدهند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: وقتی دست مدیر باز است باید بین کارمندی که حجاب و عفاف را رعایت می کند و کسانی که هیچ تقیدی به این مسایل ندارند فرق گذاشته و نمره بهتری به آنان داده شود.

وی افزود: این باعث تاسف است که عده ای در دستگاهها و سازمان های دولتی ما که وصل به نظام هستند، نانخور نظام باشند اما رعایت نخستین مسایل اعتقادی و ارزشی نظام اسلامی و ملت ما را رعایت نکنند.

وی گفت: ادارات ما باید به منزله سنگر حیا، عفاف و حجاب عمل کرده و عرصه را بر افراد بی حجاب و بی حیا، که ارزشهای حاصل از خون شهدا را نادیده می گیرند، تنگ کنند.

یعقوبی همچنین از آنچه که سبک شمردن قرآن نزد برخی از افراد جامعه خواند انتقاد کرد و گفت: عروس و دامادهای ما وقتی به خانه بخت می روند اول آینه و قرآن را وارد خانه می کنند؛ اما در ادامه زندگی با وجود صلح و آشتی که با آینه دارند با قرآن قهرند و این کتاب آسمانی زیر غبار فراموشی از یادها می رود.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...