نسخه چاپی

رایزنی سه جانبه در وین

رایزنی سه جانبه عراقچی، روانچی، خانم اشمید و برنز در وین آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از واحدمرکزی‌خبر، رایزنی سه جانبه سیدعباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی با هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و ویلیام برنز معاون وزیر خارجه آمریکا عصر امروز در هتل کوبورگ وین آغاز شد.

نشست صبح معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپاد در وین پایان یافت.

نشست سیدعباس عراقچی و هلگا اشمید برای نگارش متن مشترک توافق جامع که صبح شنبه در هتل کوبورگ وین آغاز شد، برای تنفس پایان یافت.

قرار است این مذاکرات بعد از ظهر شنبه ادامه پیدا کند.

نخستین جلسه نگارش متن توافق نهایی بعد از ظهر جمعه با حضور سید عباس عراقچی و هلگا اشمید در هتل کوبورگ وین آغاز شده بود که پس از هفت ساعت و نیم کار مستمر پایان یافت.

مایکل مان: نشست عراقچی و اشمید سازنده و در فضای کاری صورت می گیرد

مایکل مان سخنگوی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت : نشست عراقچی و اشمید سازنده و در فضای کاری صورت می گیرد.

مایکل مان افزود: نشست عراقچی و اشمید برای نگارش متن مشترک توافق جامع همچنان ادامه دارد و همانطور که پیش بینی می شد , نشستی دشوار است.

نشست سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی و هلگا اشمید معاون کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نگارش متن مشترک توافق جامع صبح امروز شنبه ساعت 8.30دقیقه بوقت محلی در هتل کوبورگ وین آغاز شد .

فضای این نشست طولانی، صریح، مثبت و جدی ارزیابی شده است.

مایکل مان گفت: کارشناسان فنی در آخر این هفته (شنبه و یکشنبه ) با یکدیگر دیدار می کنند تا کار را روی جزییات ادامه دهند.

یک مقام نزدیک به مذاکرات نیز به واحد مرکزی خبر گفت: نشست های کارشناسی در حاشیه نشست های دیگر روز شنبه و فردا یکشنبه برگزار می شود.

به گفته این مقام آگاه این نشست های کارشناسی به طور مکرر در حاشیه نشست ها در سطوح دیگر برگزار می شود.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...