نسخه چاپی

بازیكن كلمبیا تهدید به مرگ شد

مدافع كلمبیا كه با خطا روی نیمار موجب شد وی جام جهانی را از دست بدهد تهدید به مرگ شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، دیدار تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برگزار شد که در پایان برزیل با نتیجه دو بر یک از سد حریف گذشت و راهی نیمه نهایی شد تا با آلمان دیدار کند.

در این دیدار تیاگو سیلوا ۷ و داوید لوییز ۶۹ برای برزیل و جیمز رودریگز ۸۰ برای کلمبیا گلزنی کردند.

در حالی که این دیدار رو به پایان بود، نیمار و خوان کامیلو زونیگا بر سر تصاحب توپ ارسالی با هم برخورد کردند به شکلی که زانوی بازیکن کلمبیایی به کمر ستاره برزیل برخورد کرد و موجب آسیب او شد. به همین دلیل نیمار برای معاینه‌های دقیق‌تر و عکس‌برداری به بیمارستان منتقل شد.

پس از آن بود که رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل پس از معاینه نیمار اعلام کرد وی ادامه جام جهانی را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مهره کمر از دست داده است.

اکنون زونیگا که با خطا روی نیمار موجب شده وی جام جهانی را از دست بدهد تهدید به مرگ شده و شعارهای نژادپرستانه‌ای نیز علیه او داده شده است.

زونیگا نیز اعلام کرده به هیچ وجه در خطای او عمدی در کنار نبوده و نمی‌خواسته به نیمار آسیبی بزند زیرا برای خطایش از سوی داور با کارت زرد هم روبه‌رو نشده است. در هر حال اما او در شبکه‌های اجتماعی با توهین‌ها و تهدیدهای زیادی روبه‌رو شده است.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...