نسخه چاپی

ویلموتس: آرژانتینی‌ها خوب بازی نكردند

سرمربی تیم ملی بلژیك پس از حذف از جام جهانی با تمجید از بازیكنان تیمش عنوان كرد آرژانتینی‌ها در این دیدار سرعت بازی را گرفتند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بلژیک با شکست یک بر صفر برابر آرژانتین از جام بیستم کنار رفت.

مارک ویلموتس سرمربی بلژیک پس از حذف تیمش از جام بیستم گفت: برایم سخت است که دلیل این شکست را بفهمم. آرژانتینی‌ها تجربه زیادی داشتند و در این دیدار سرعت بازی را گرفتند. آن‌ها برای هر پرتاب اوت 30 ثانیه وقت تلف می‌کردند و این باعث شد سرعت بازی گرفته شود. علاوه بر آن بازیکنان ما توپ‌های زیادی را نیز از دست دادند. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. واقعا نمی‌دانم درباره تیمم باید چه بگویم آن‌ها عالی بودند. از همه بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان در این جام تشکر می‌کنم.

سرمربی بلژیک در ادامه گفت: بیشتر بازیکنان تیم در رختکن گریه می‌کردند. آرژانتین در این دیدار بازی خوبی به نمایش نگذاشت و مثل بقیه بازی‌های خودش بود اما این ما بودیم که شکست خوردیم. فکر می‌کنم من در این دیدار چند اشتباه داشتم. با آنالیزورم مشورت کردم و فکر می‌کنم باید مسئولیت چند اشتباهم را به عهده بگیرم. ما تیم خوبی بودیم اما متاسفانه فضای کافی برای بازی خودمان نداشتیم.

سرمربی بلژیک در پایان با انتقاد از لیونل مسی گفت: خیلی تعجب می‌کنم که او سه چهار خطای بد روی بازیکنان ما انجام داد و داور هیچ عکس‌العملی نشان نداد. مسی بازیکن خیلی خوبی است و توپ را به خوبی حمل می‌کند.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...