نسخه چاپی

احمدی نژاد بودجه 91 را امضا كرد

عکس خبري -احمدي نژاد بودجه 91 را امضا کرد

دكتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور امروز بعدازظهر قانون بودجه سال 91 كشور را برای اجرا ابلاغ می‌كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور قانون بودجه سال 91 کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی را امضا کرده و قراراست امروز بعدازظهر آن را ابلاغ کند.

برای نخستین بار در تاریخ بودجه ریزی در کشور، قانون بودجه سال 91 کل کشور پس از گذشت 65 روز از آغاز سال ابلاغ نشده است.

مجلس شورای اسلامی که پنجشنبه هفته گذشته بودجه 91 را از تصویب نهایی گذراند و شورای نگهبان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن آن را بررسی و تائید کرد، حالا قانون بودجه روی میز رئیس جمهور قرار گرفته است.

در شرایطی که دستگاه‌های مختلف در انتظار ابلاغ بودجه 91 توسط دکتر محمود احمدی نژاد هستند که در 65 روز گذشته با مشکلات بسیاری از این نظر مواجه شده‌اند.

کاهش اعتبار هدفمندی یارانه‌ها از 135 به 66 هزار میلیارد تومان در بودجه 91 از بزرگترین نگرانی‌های دولت یاد می‌شود که مجلس شورای اسلامی به دلیل احتمال طغیان تورم، زیر بار این اعتبار بسیار هنگفت نرفت.

درصورتی که تاخیر رئیس جمهور در ابلاغ قانون بودجه سال 91 کل کشور 5 روزه شود، رئیس مجلس شورای اسلامی بنا بر اختیارات خود می‌تواند آن را برای اجرا ابلاغ کند.

تاخیرات زیاد در ابلاغ قانون بودجه 91 با هر دلیلی هم که باشد - حتی ارجاع به شورای حل اختلاف - مشکلات جدی در پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان و طرحهای عمرانی ایجاد می‌کند و به صلاح کشور هم نیست.

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...