نسخه چاپی

بازداشت رییس شعبه بانك در حین فرار از كشور

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری رییس یكی از شعبات بانكی در تهران به اتهام اختلاس 120 میلیارد ریالی خبر داد.


به گزارش نما به نقل از ایسنا ،سرهنگ مجید مرآت در این باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودسر هنگام کنترل خودروهای عبوری در خروجی استان به دو سرنشین یک دستگاه خودرو پژو خطی زرد رنگ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. ماموران در بازرسی اولیه از این خودرو مقدار 8 گرم تریاک را کشف کردند که همین موضوع شک آنان را برانگیخت و آنان اقدام به بررسی دقیق خودرو و بار همراه دو نفر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران با رعایت موازین قانونی از دو کیف‌دستی قهوه‌ای و مشکی رنگی همراه دو مسافر بازدید کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از کیف‌های متهمان دو جلد پاسپورت، نزدیک به 205 هزار دلار، 228 هزار یورو و 85 هزار لیر پول نقد به همراه چندین قطعه دستبند و انگشتر طلا و برلیان کشف شد.

وی با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی برای بازجویی گفت: در انجام بازجویی‌ها،‌ یکی از متهمان خود را رییس یکی از شعبات بانکی در تهران معرفی کرد و معترف شد که قصد خروج از کشور به همراه پول نقد و جواهرات را داشته که دستگیر شد.

مرآت در ادامه گفت: پس از استماع اعترافات متهم،‌ ماموران در مکاتباتی که با ماموران انتظامی در تهران داشتند،‌ متوجه شدند که متهم به اتهام اختلاس 120 میلیارد ریالی از شعبه محل خدمت خود متواری شده و تحت تعقیب است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه از متهم، وی برای سیر سایر مراحل قانونی به دادسرا در تهران منتقل شد.

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...