نسخه چاپی

دغدغه‌ مردم‌ یا جناح؟ تشكیل ‎كمیته‌ انتخابات‌ اصلاح‌طلبان!

دبیر جبهه اصلاح طلبان با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: كمیته انتخابات این جبهه با ساختار و ظرفیت های جدید برای انتخابات آینده تشكیل می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، مجید بهمن زاده اظهار داشت: از طرف هیات رییسه جبهه اصلاح طلبان مقرر شده تا پس از ماه مبارک رمضان انتخابات هیات رییسه با حضور تمامی اعضا و تشکل ها(24 حزب و تشکل زیرمجموعه) برگزار شود.


وی درباره دیگر برنامه های جبهه اصلاح طلبان گفت: مقرر شد کمیته های مختلف جبهه به ویژه کمیته انتخابات با ساختار و ظرفیت های جدید کار خود را به منظور اهتمام و شرکت در انتخابات آینده مجلس آغاز کند.

دبیر جبهه اصلاح طلبان با تشریح راهبردهای انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان گفت: مقرر شد تا جبهه همچون انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با همراهی چهره های شاخص و تاثیرگذار به ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام ناطق نوری، حجت الاسلام سید حسن خمینی و دکتر عارف با محوریت سید محمد خاتمی تمامی تلاش خود را جهت ایجاد اجماع و همدلی در میان نیروهای دلسوز کشور به کار بگیرند.

بهمن زاده اضافه کرد: در راستای راهبردهایی برای انتخابات آتی، مذاکرات، رایزنی ها و نشست های مشترکی با گروهها و جریاناتی همچون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، جبهه اعتدالگرایان، فراکسیون صدای ملت و اصولگرایان معتدل برگزار خواهد شد.

انتخاباتی کردن فضای رسانه ای و عمومی کشور در شرایطی که تا انتخابات آتی مجلس بیش از یکسال زمان باقی است، نشان دهنده این نکته است که برخی جریانات سیاسی، بیشتر از آنکه نسبت به مشکلات مردم، به ویژه معضلات اقتصادی، دغدغه داشته باشند، نگران جایگاه و پست و مقام خود هستند.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...