نسخه چاپی

سفر خانوادگی با 30 كیلو تریاك

ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یك قاچاقچی در سفر به همراه خانواده، با 30 كیلوگرم تریاك در ایلام دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، سردار علی دولتی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف کامل اطلاعاتی موفق به ردیابی و شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر غرب کشور در یکی از گلوگاه های استان ایلام شدند، اظهار داشت: این فرد که 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های جنوبی کشور به قصد ورود به استان ایلام بارگیری کرده بود، و به همراه خانواده قصد داشت وارد استان شود، پس از شناسایی، در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه در 10 روز گذشته دو باند مواد مخدر در استان ایلام متلاشی شده اند، افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در استان ایلام از ابتدای سال جاری تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 43 درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی استان ایلام مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر را یکی از مطالبات اصلی مردم استان دانست و خاطر نشان ساخت: این مهم در اولویت برنامه های سال جاری پلیس استان قرار دارد.
سردار علی دولتی به نقش خانواده ها در مبارزه با پدیده خانمانسوز اعتیاد در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: کانون خانواده بهترین سنگر مقابله با این پدیده شوم است و هر گاه خانواده ها در مقابل اعتیاد بی تفاوت عمل کنند مواد مخدر در جامعه فراگیر خواهد شد.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...