نسخه چاپی

نامه تهدیدو تقدیر ۹۰۰ استادناشناس به‌فرجی!

جمعی از اساتید ناشناخته دانشگاه‌های كشور در دو نامه جداگانه از وزیر علوم و فعالیت‌های وی حمایت كردند!

به گزارش نما به نقل از ایسنا: در یکی از این نامه‌ها که به امضای ۶۳۷ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور رسیده، خطاب به علی لاریجانی، ریاست مجلس نهم آمده است: بدین‌وسیله ما امضاکنندگان مراتب تاسف عمیق خود را از رفتار گروهی از نمایندگان آن مجلس در تضعیف وزیر علوم ابراز می‌داریم.
امضاکنندگان سپس با عباراتی تهدیدگونه افزوده‌اند: متاسفیم که اضافه کنیم عملکرد این گروه از نمایندگان از حافظه جامعه دانشگاهی کشور به عنوان یک گروه مرجع مهم اجتماعی پاک نخواهد شد.

در عین حال ۲۶۹ استاد دانشگاه تهران نیز در نامه‌‌ای دیگر خطاب به فرجی دانا - که در دوران اصلاحات عهده‌دار ریاست همین دانشگاه بود - ضمن تقدیر از فرآیند انتخاب رئیس دانشگاه تهران، تاکید کردند: استادان دانشگاه در صحنه حضور دارند و با جدیت، شکیبایی و تدبیر از جنابعالی حمایت و پشتیبانی می‌کنند و امیدوارند که آموزش عالی، پژوهش و فناوری کشور با آرامش و همدلی و امید، صحنه شکوفایی و رشد و توسعه پایدار و سازنده برای کشور و مردم شود.

در حالی که رسم معمول در مخابره این دست بیانیه‌های حمایتی، انتشار فهرست اسامی امضاکنندگان آن است گویا ایسنا ترجیح داده تا نام امضاکنندگان را نزد خود محفوظ نگاه دارد!

به نظر می‌رسد همزمان با جدی شدن بحث استیضاح وزیر علوم، اقدامات نمایشی و تهیه طومارهای تقدیر و تهدید(!) به عنوان راهکار خنثی کردن فرایند استیضاح در دستور کار مسئولان وزارت علوم قرار گرفته است!

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...