نسخه چاپی

از روحانی مخفیانه انتقاد می‌كنیم

سعید حجاریان می‌گوید كه انتقاداتشان از حسن روحانی را مخفیانه انجام می‌دهند.

به گزارش نما به نقل از تسنيم، سعيد حجاريان در گفتگويي با بيان اينکه "رابطه ما با روحاني، رابطه «اتحاد و انتقاد» است"، اظهار داشت که اصلاح‌طلبان به طور آشکار از روحاني حمايت و به صورت مخفيانه از وي انتقاد مي‌کنند.

وي همچنين در گفتگوي خود با روزنامه آرمان درباره نحوه تعامل اصلاح‌طلبان با دولت روحاني و چگونگي حمايت از وي نيز تاکيد مي‌کند که "خودش هم بايد کمک کند و ستادش را قوي کند. روابط عمومي او ضعيف است، صدايش هم ضعيف است، روزنامه خوبي براي خودش ندارد يا کم دارد. مي‌خواهم بگويم که خودش هم يک مقدار(در ارتباط با حمايت امثال من) تحفظ دارد."

حجاريان در بخش ديگري از گفتگوي خود، حمايت اصلاح‌طلبان از روحاني را مشابه حمايت کارگزاران از خاتمي در سال 76 عنوان کرده و مي‌گويد: حمايت کارگزاران از آقاي خاتمي شبيه حمايت اصلاح‌طلبان از آقاي روحاني در انتخابات 92 است. اين را نمي‌شود با حمايت احزاب ديگر يکي دانست.

حجاريان در پاسخ به اين سوال که "اين احتمال وجود دارد آقاي روحاني ائتلاف نانوشته و تقسيم کاري با لاريجاني‌ها داشته باشد؟" نيز مي‌گويد: نمي دانم. معلوم نيست که «راست» مي‌خواهد چه کند يا اصولگرايان چه برنامه‌اي دارند. آيا مي‌خواهند حزب بزنند ؟ چه حزبي دارند، نامش چيست. آنها چند حزب دارند؟ اگر علي لاريجاني حزب بزند اين حزب چيست؟ در جامعه روحانيت اوضاع پس از آيت‌الله مهدوي کني چگونه خواهد بود يا جامعه مدرسين به کدام سمت خواهد رفت؟ اگر خودشان را جمع و جور کنند، احتمال مي‌دهم آقاي لاريجاني حتما پايه خوبي در ميان آنها دارد و مي‌تواند با آقاي روحاني هماهنگ باشد. بايد تا آن زمان صبر کرد تا تکليف جامعتين مشخص شود.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...