نسخه چاپی

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیاردی برای كمك به زندانیان جرایم غیرعمد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای كمك به زندانیان جرایم غیرعمد و معسر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جشن گلریزان ستاد دیه در جمع خبرنگاران از اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و معسر خبر داد و گفت: تاکنون ۵۲ میلیارد ریال از این بودجه پرداخت شده است.

وی افزود: سال‌هاست در جریان امور این برنامه‌های خوب ستاد دیه هستم و برای دومین بار است که در این مراسم حضور یافته‌ام.

وی با قدردانی از برگزاری چنین برنامه‌هایی، گفت: این اقدامات باعث شده، میدان جدیدی برای خدمت مردم به زندانیان جرایم غیرعمد ایجاد شود.

به گفته رئیس دفتر رئیس‌جمهور، جامعه همواره به کمک نیازمندان می‌شتابد و در این جشن‌ها خانواده‌های زندانیان نیازمند را حمایت کرده و آنها را از گرفتاری‌ها نجات می‌دهد.

نهاوندیان ادامه داد: البته در این زمینه باید کار ریشه‌ای صورت گیرد و شرایط اقتصادی به حالت رشد پایدار برسد تا این گونه نیازمندی‌ها متراکم نشود.

وی افزود: دولت نیز در تحقق رشد پایدار و اصلاح ساختار اقتصادی باید اقدام و برای انجام این وظایف تلاش کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: البته در کنار آن، مشوق‌هایی نیز باید وجود داشته باشد.

به گفته نهاوندیان در بودجه امسال در خصوص دیه مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال تصویب شد که تا ابتدای تیر ماه و با وجود نامشخص بودن وضعیت درآمدی سه ماهه نخست سال جاری، ۵۲ میلیارد ریال اعتبار در این خصوص پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال کل این اعتبارات تخصیص یابد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درمورد کمک دولت به جشن گلریزان، گفت: هدیه دفتر رئیس‌جمهور به این جشن، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که به دستور مجری برنامه به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...