نسخه چاپی

تصاویر/تجمع اعتراضی جلوی خانه سینما

صبح امروز جمعی از اعضا كانون مستند‌سازان جهادی، هیئت هنرمندان حزب‌الله، بسیج هنرمندان و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری هنر مقابل در خانه سینما تجمع كردند.

به گزارش فارس «سهیل کریمی» مستندساز که در جمع تجمع‌کنندگان حضور داشت، گفت: «این تجمع‌ جلوی در خانه بی‌بی‌سی و صدای آمریکا انجام شده است، این‌ها در آن مقطع با کلاهبرداری این خانه را تاسیس کردند و این روند همچنان ادامه پیدا کرد.»

کریمی در ادامه افزود: «ما در آن مقطع هم اعتراض خود را عنوان کردیم اما متاسفانه به آن رسیدگی نشد. این مجموعه همیشه آب در آسیاب دشمن ریخته است و در تجمع‌های اخیر خود نظیر جشن خانه سینما اقدام به کری‌خوانی علیه نظام کرده‌ است».

وی در ادامه افزود: «تنها عملکرد مثبت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انحلال این نهاد بود اما دیروز طبق رای دیوان عدالت اداری رای به ادامه این خانه داد؛ ما نسبت به این رای معترضیم و اعتراض نخستمان به قوه قضائیه است و اعتراض بعدی به وزارت ارشاد و کاملاً هشدار می‌دهیم که در نهایت اگر وزارت ارشاد هم کوتاه بیاید ما کوتاه نخواهیم آمد و همچنان به تجمع‌های خود مقابل دیوان عدالت اداری و وزارت ارشاد ادامه خواهیم داد».

بنابراین گزارش، تجمع‌کنندگان با ذکر تکبیر و با بیانیه‌هایی که در دست داشتند جلوی در خانه سینما حضور یافتند و با حک کردن نام حضرت زهرا (س) روی در این خانه به تجمع خود خاتمه دادند.

7664_417.jpg

7666_816.jpg

7670_179.jpg

7671_152.jpg

7672_124.jpg


۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...