نسخه چاپی

حكم جدید وزیر كشور برای مرتضی میرباقری

وزیر كشور در حكمی مسئولیت ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل كشور را به قائم‌مقام وزیر كشور در امور اجتماعی و فرهنگی محول كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس: وزیر کشور در حکمی مسئولیت ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور را به قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی محول کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی طی حکمی مسئولیت ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور را به قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی محول کرد.

متن حکم رحمانی‌فضلی به مرتضی میرباقری به شرح ذیل است:

جناب آقای مرتضی میرباقری

قائم مقام محترم وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی

به استناد بند "ب" ماده 187 قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه جلسه مورخ 28/2/93 هیات محترم وزیران که وزارت کشور را به عنوان متولی اصلی مدیریت و ساماندهی سواحل کشور در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ایمنی، امنیتی و عمرانی مشخص نموده به موجب این حکم مسئولیت ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور به جنابعالی محول می‌شود.

تشکیل یک ستاد فعال با حضورهمه دستگاه‌های ذیربط بمنظور پیشگیری از حوادث و تلفات انسانی و محافظت از امنیت جانی شناگران، تامین سلامت اجتماعی و اخلاقی، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی مناسب، کمک به توسعه عمرانی و جذب منابع برای احداث و افزایش طرح های سالم سازی شنا و نظارت و ارزیابی دقیق از اقدامات انجام شده، از اهم ماموریت هایی است که انتظار می رود با همکاری استانداری‌های ساحلی و با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و سازمانهای مردم نهاد، معاونت های وزارت کشور و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به حسن انجام آن تلاش و کوشش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ‹‹مدظله العالی›› در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...