نسخه چاپی

تبعات مصدومیت نیمار از زبان پزشك برزیل

پزشك تیم ملی فوتبال برزیل گفت مصدومیت نیمار مشكل طولانی برای او ایجاد نمی كند و طی 40 تا 45 روز آینده می تواند فعالیت خود را از سر بگیرد.

دکتر خوزه لوییز رونکو پزشک تیم ملی برزیل هنگام شرح یکی از سخت ترین لحظات فعالیت حرفه ای خود نتوانست احساسات خود را پنهان کند.

وی جمعه شب از پایان حضور نیمار در ادامه رقابتهای جام جهانی سخن گفت. نیمار در جریان دیدار دو تیم برزیل و کلمبیا، در اثر برخورد زانوی زونیگا بازیکن حریف دچار شکستگی مهره کمر شد.

رونکو گفت: وقتی به نیمار گفته شد ادامه رقابتها را از دست داده است گریه کرد. با این حال وقتی به او گفتم فعالیت حرفه ای او به عنوان یک بازیکن 22 ساله هنوز راه طولانی در پیش دارد آرام شد.

پزشک تیم ملی برزیل اظهار داشت: این مصدومیت مشکل طولانی مدتی برای نیمار به عنوان یک بازیکن یا یک فرد عادی ایجاد نمی کند. انتظار می رود مدت زمان بهبودی او سه تا شش هفته به طول بینجامد و چیزی به جز مسکن، کمربند مخصوص و استراحت برای بهبودی وی ضروری نخواهد بود.

وی گفت: نیمار ممکن است به جمع هواداران در دو بازی بعدی برزیل ملحق شود.

رونکو افزود: او طی 40 تا 45 روز آینده می تواند فعالیت خود را از سربگیرد و این مصدومیت مشکل درازمدتی برای او ایجاد نخواهد کرد.

با این حال پزشک تیم برزیل از فیفا انتقاد کرد. به عقیده وی داوران نسبت به چالش های خطرناک سهل گیرند و بیم آن می رود که مصدومیت های بیشتری اتفاق بیفتد.

وی گفت: تکل های خطرناک زیادی را مشاهده کرده ام و گمان می رود از داوران خواسته شده تا حد امکان از اخطار به بازیکنان خودداری کنند.

رونکو معتقد است که با توجه به تصاویر ارسال شده به فیفا، این نهاد درخواست برزیل را برای مجازات زونیگا بازیکن تیم کلمبیا خواهد پذیرفت.

رونکو همچنین گفت: نیمار روز شنبه اردوی تیم را ترک و به خانه اش در سائوپائولو بازگشت.

وی گفت ما جمعه شب او را به اردوی تیم آوردیم تا او را تحت نظر بگیریم.

نیمار در یک فیلم ویدیویی که در تارنمای کنفدراسیون فوتبال برزیل منتشر شده از هواداران به خاطر نگرانی آنها تشکر کرد و تلاش کرد با آرزوی قهرمانی تیم برزیل در جام جهانی آنها را خوشحال کند.

اطلاعات مربوط به این مصدومیت در اختیار دانیل مدینا پزشک بارسلونا نیز قرار گرفته است و انتظار می رود وی یا نماینده اش ظرف چند روز آینده به برزیل عزیمت کنند.

براساس اظهارات رونکو نیمار قبل از شروع رقابتهای بارسلونا در فصل آتی به میادین مسابقات بازمی گردد.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...