نسخه چاپی

تعطیلی آژانس اعزام كننده هنرمندان به برزیل

آژانس «تعطیلات رویایی»، منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی برزیل، با حكم اداره‌ میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران تعلیق شد.

به گزارش نما،رجبعلی خسروآبادی - مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران - با اعلام این خبر و با اشاره به شکایت‌های گرفته‌شده از برخی مسافران این آژانس، به ایسنا، گفت: براساس گزارش شورای معاونان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته‌ی فنی در این اداره به‌منظور رسیدگی به تخلفات و شکایت‌ها از آژانس «تعطیلات رویایی» تشکیل شد که حکم تعلیق پروانه‌ی آن روز گذشته صادر و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براساس ادعای مطرح‌شده از سوی این آژانس برای جلب رضایت همه‌ مسافرانش که به جام جهانی اعزام شدند، اداره‌ میراث فرهنگی و گردشگری به «تعطیلات رویایی» 15 روز مهلت داد تا رضایت همه‌ مسافرانش را جلب کند. اگر این اتفاق رخ دهد، کمیته‌ فنی دوباره تشکیل می‌شود و پس از تأیید گزارش‌های جدید، حکم قبلی (تعلیق پروانه) باطل خواهد شد.

او در ادامه با بیان این‌که قبلا به فدراسیون فوتبال تذکر داده بودیم که این آژانس، توانایی انجام وظایف محول‌شده را ندارد‌، اظهار کرد: آژانس «تعطیلات رویایی» مدعی است، همه‌ مشکلات اتفاق‌افتاده در تور جام جهانی، به فدراسیون فوتبال و ناهماهنگی‌های آن مربوط می‌شود.

خسروآبادی در پاسخ به این پرسش که به ناهماهنگی‌ها و کم‌کاری‌های فدراسیون که به اجرای تورها مربوط می‌شود، چگونه و از چه طریق رسیدگی خواهد شد‌؟ گفت: براساس گزارش شورای معاونان و همچنین شکایت‌ها، گزارش کاملی را برای آقای سلطانی‌فر - معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - نوشتم و تقاضا کردم به بندهای مشخص در این گزارش، توجه و رسیدگی شود.

او همچنین درباره‌ شکایت‌های دریافت‌شده از سایر مجریان تورهای جام جهانی، توضیح داد: تا کنون همه‌ی شکایت‌های دریافت‌شده به «تعطیلات رویایی» (آژانس منتخب فدراسیون فوتبال) مربوط بوده است. البته بین دو دفتر مجری تور که با یکدیگر همکاری داشتند نیز اختلاف‌هایی وجود دارد که این موضوع ربطی به مسافران ندارد، ولی ما به آن نیز رسیدگی خواهیم کرد.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...