نسخه چاپی

امریكا، اتاق فرمان تروریسم در عراق

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح گفت: مركز فرماندهی اصلی جنگ تروریستی در عراق به وسیله امریكا اداره می‌شود.

به گزارش نما به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ سید مسعود جزایری افزود: تحرکات تروریستی در سوریه و سایر کشورهای همسایه، بخشی از راهبرد رژیم سلطه در تقابل با نهضت بیداری اسلامی است که در سال های اخیر متأسفانه همه توان و ظرفیت رژیم‌های استکباری و ارتجاع منطقه برای مهار و انحراف آن به کار گرفته شده است.

سردار جزایری گفت: پس از شکست‌ها و ناکامی‌های الگوی مداخله غرب، راهبرد اصلی مبتنی بر دامن زدن به جنگ‌های قومی و فرقه‌ای در منطقه تمرکز یافته است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: بررسی رخدادها و اتفاقات منطقه نشان می دهد که کشورها نمی‌خواهند حاکمیت بی چون و چرای امریکا را بپذیرند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری اهداف دیگر دشمن گفت: ایجاد مانع در مسیر شکل‌گیری دولت‌های مستقل و مردم سالار، جلوگیری از شکل‌گیری قدرت‌های مستقل منطقه‌ای در برابر قدرت‌های سلطه‌گر غربی، تأمین امنیت رژیم نامشروع صهیونیستی و ایجاد فراغت برای این رژیم برای تداوم سرکوب نیروهای مقاومت از اهدافی است که دشمن در راستای راهبرد تقابل با بیداری اسلامی دنبال می‌ کند.

سردار جزایری تشکیل، سازماندهی و هدایت اقدامات گروه‌های تروریستی و انجام جنگ نیابتی به جای دخالت مستقیم را از راهبردهای آمریکا در منطقه دانست و گفت: آمریکا به دنبال تغییرات اساسی و تضعیف قدرت‌های منطقه و شکستن مقاومت منطقه است.

سردار جزایری مقاومت منطقه را مانع جدی آمریکا در پیاده‌سازی نقشه جدید خاورمیانه‌ای کاخ سفید دانست و گفت: آمریکا با ایجاد سرزمین‌های سوخته و وارد آوردن خسارت های زیاد به زیر ساخت‌های حیاتی کشورهای منطقه، در صدد است راهی برای فروپاشی جبهه مقاومت بیابد اما قطعاً با هوشیاری مردم این کشورها، نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...