نسخه چاپی

واكنش ستاد كل به اظهارات علی مطهری

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح تاكید كرد: مدعیان دخالت سپاه در امر انتخابات مجلس باید به دادگاه مستندات خود را ارائه دهند و همچنین باید عذرخواهی كنند.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در واكنش به سخنان اخير علي مطهري در مورد دخالت سپاه در انتخابات، ضمن تكذيب اين مساله گفت: از مدعي‌العموم انتظار داريم با قيد فوريت با اينگونه افراد برخورد كند.

به گزارش ايسنا، سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري در اين رابطه اظهار كرد: هيچ‌كس حق ندارد به آراي ملت ايران در انتخابات توهين كند و اينكه كساني بگويند فلان ارگان و سازمان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و در نحوه آراي مردم اعمال نظر يا دخالت غيرقانوني داشته و هيچ مدركي هم ارائه ندهد، توهين به شعور و آگاهي مردم است.

اين مقام ارشد نيروهاي مسلح افزود: يكي از نعمت‌هاي الهي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، وجود ده‌ها انتخابات پرشور و سالم در طول انقلاب اسلامي است و هركس با هر نيتي بخواهد آن را مخدوش كند، اقدامي ضدانقلابي را مرتكب شده است و در ذهن مردم ما خواهد ماند.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح تاكيد كرد: مدعيان دخالت سپاه در امر انتخابات مجلس بايد به دادگاه مستندات خود را ارائه دهند و همچنين بايد عذرخواهي كنند.

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...